Skip to main content

goedendag

 

Wij zijn bezig op een Camping waar kpn aanwezig is , maar de trekkers velden worden nu omgebouwd naar vaste jaarplaatsen, echter ligt daar geen hoofd leiding ,maar binnen straal van 20 meter wel , ik heb aanvraag gedaan ,maar niets vernomen ,volgens onze buren ,omdat er niet geregistreerd veld is, kan er dus geen kabel gelegd worden ! klopt dit en wat is dan de procedure die gevolgd moet worden.

Wij zijn met een 10 nieuwe bewoners die allemaal graag KPN thuis willen met TV en Telefoon en Internet. Maar weten  niet  hoe dit geregeld kan worden 

Zover ik weet moeten aansluitingen geregeld worden via www.mijnaansluiting.nl


Hi Richard, welkom hier. 

De eerste stap is om die velden ook als adres daadwerkelijk te laten registreren bij de gemeente zodat het een officieel adres wordt. Dit is vrij normaal bij recreatiewoningen. Op basis daarvan kan er daarna een aanvraag worden ingediend via www.mijnaansluiting.nl om te kijken wat er mogelijk is en wat de kosten zijn. Daar hebben wij als provider overigens niets mee te maken. 


@Alex_P Zolang er niks geregistreerd staat in het BAG register valt er vrij weinig te ontvangen (of te verzekeren) :stuck_out_tongue_winking_eye: Wij krijgen met enige regelmaat aanvragen voor recreatiewoningen,… Indien bekend niks aan de hand, indien er geen “juiste” postcode is, of juiste huisnummer mét toevoeging, dan valt er niks te regelen,… Of wij moeten er een mouw aan passen. Op www.wozwaardeloket.nl kun je ook al veel herleiden als je als particulier wilt gaan zoeken of dit bekend is,… Indien er niets is, zal het zoals je zei indd bij de gemeente moeten worden aangemeld met postcode, huisnr en juiste toevoeging. Adres moet gewoon officieel bekrachtigd worden.

Dan krijg je bijv, dit soort resultaten

 


Thanks @JeroenB22. :smile: Dan is dat ook duidelijk! Heb dat ook weggehaald uit mijn antwoord.