Skip to main content

Hallo, wij hebben een basisstation van Gigaset N300 IP hier zit een S650 H pro op aangesloten en nu wil ik 2 toestellen hierbij aansluiten (beide S650 H pro) maar krijg ik steeds de melding u heeft geen toestemming omdat u niet bent aangemeld op het toestel, maar deze is wel aangemeld op het basisstation. Met bellen naar 901 en pincode 0000 krijg ik dit ook niet voor elkaar. Wie kan mij helpen?

Hallo @Ark13 , de helpdesk van Gigaset misschien?

 


Misschien kan gebruiker @wjb hierbij helpen. Hij heeft ook zo'n set.


Ik neem aan dat je op de N300A IP de handsetregistratiemodus gestart hebt en vervolgens binnen 60 seconden de handset probeert aan te melden.

 

Zie je de handsets staan bij "Nummer toewijzen"?

 


Bedankt voor uw reactie. Ik neem aan dat je op de N300A IP de handsetregistratiemodus gestart hebt en vervolgens binnen 60 seconden de handset probeert aan te melden. Het enige wat ik heb is een zwart kastje met een blauwe knop die ik ingedrukt heb gehouden en vervolgens de telefoons 'gekoppeld ‘ heb. 


Bedankt voor uw reactie. Ik neem aan dat je op de N300A IP de handsetregistratiemodus gestart hebt en vervolgens binnen 60 seconden de handset probeert aan te melden. Het enige wat ik heb is een zwart kastje met een blauwe knop die ik ingedrukt heb gehouden en vervolgens de telefoons 'gekoppeld ‘ heb. 

Dat is ook een procedure. Je hebt hierbij als het goed is op elke handset een pincode moeten ingeven, klopt dat?


Ja dezelfde pincode als die op het eerste toestel zit


Dag @Ark13. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat @wjb je al op weg helpt. Ik heb zelf helaas weinig verstand van die Gigasets. Gaat het verder zo lukken met de hulp van de community?


Reageer