Skip to main content

Hoi, ik was dit vergeten aan te vinken bij aanpassen abbo. Heel dom. Leek me vanzelfsprekend dat ik m'n nr wou behouden. Kpn denkt daar anders over. Goed. Vriendelijke helpdesk zei telefonisch dat het aangepast is en nu goed is, maar ik heb geen email bevestiging gehad, dus zit ik er alsnog over in, aard van dit beestje. Graag ontvang ik die alsnog...  Het klantnummer: 600*******.  Alvast bedankt. Groetjes


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy + topic naar juiste board verplaatst

Hoi @Derpiporino, welkom op het forum! Bij een wijzigingsorder hoeft er niet voor nummerbehoud gekozen te worden. Je nummer stond al actief. Zoals ik naar deze order kijk, hou je gewoon je telefoonnummer. De order zal gereed springen per 19-08. Mocht het wel misgaan, kunnen we alsnog het juiste nummer porteren. Ik kijk 19-08 je pakket even na, mocht er wat aan de hand zijn zal ik contact opnemen. Daarnaast zag ik dat je een ook los Digitenne abonnement hebt. Het is een stuk voordeliger om Digitenne bij je Hussel pakket te nemen en het Digitenne abonnement op te heffen. 


Klopt, is ook het plan zodra de eth kabel getrokken is naar de hd ontvanger. Hartelijk dank. 


@Sebastiaan_ Zou u dat digitenne abbo op kunnen heffen? De hd ontvanger werkt inmiddels naar behoren..


Tuurlijk! Bij deze opgeheven. Omdat je een internet + TV abonnement hebt genomen zeg ik hem per direct op. Je krijgt een bevestiging in de mail!