Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik wil mijn abonnement wijzigen en heb dit via mijnKPN gedaan. 

Dit was: internet + tv 4k, sneller internet 100/100  (met allerlei "gratis” extra's). 

Ik heb dit veranderd naar enkel:  Hussel Internet 200 Mbit.  (Aangezien wij nooit tv kijken.)

Ik wil ook mijn vaste telefoon opzeggen, echter kon ik dit nergens aanvinken.  Hoe kan ik deze opzeggen?

De afspraak met de monteur is gemaakt, wat komt deze precies doen? Komt hij alleen de 2 kastjes ophalen? Of moet ik hiervoor nog iets voorbereiden?

(ik heb net een half uur gezocht naar een manier om contact te hebben met een medewerker, maar dat is echt onmogelijk volgens mij) 

Alvast bedankt! Groetjes Marloes  

Hallo @Loeze ,

Je kunt jouw vaste telefoon meestal ook via Mijn Kpn opzeggen. Vast bellen is een aanvullende optie in KPN Hussel en het kost dan 2 euro per maand, afgezien van belkosten. 

Maar het opzeggen van Vast Bellen kan ook per telefoon of per chat: 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Volgens mij is een monteur niet nodig, maar vraag dat anders nog even na via 0800-0402 als je jouw Vast Bellen opzegt. 

 


Waarschijnlijk kan jouw lijn geen tweehonderd mb aan, gelukkig gaan er naar (bijna) alle woningen twee lijnen. De monteur zal in dat gevalzorgen dat ook de tweede lijn actief wordt en ze samen 200 mb kunnen leveren.

 

Aangezien je nu wacht op een monteur staat er een order open, tijdens het open staan van een order kan je niks aanpassen. Geef het even door aan de monteur dat u telefonie uit het pakket wilt hebben en dan kan hij of zij dit voor u regelen.