Skip to main content

Ik heb abonnement vast bellen a € 17,50 per maaand. Daarvoor heb ik basis en vrijbellen benelux. Ik will vrijbellen benelux laten vallen en vervangen door vrijbellen alleen nederland. Wat gaat dat kosten?met vr gr Hunts. 

Beste @Hunts,

Dit kun jezelf wijzigen in MijnKPN

Abonnementskosten

  • Bel Onbeperkt Nederland - € 9,99 per maand
  • Bel Onbeperkt Nederland & EU - € 14,99 per maand

Mocht er nog vragen zijn, dan horen we het graag.


Dank. Moet hier nog 5 Euro bij voor basis?  Zodat het totaal wordt 14,98?


Dank. Moet hier nog 5 Euro bij voor basis?  Zodat het totaal wordt 14,98?

Nee, als je alleen Bel Onbeperkt Nederland neemt voor € 9,99 per maand dan is dat gewoon € 9,99 per maand, niet € 14,99 per maand. Dat bedrag is als je Bel onbeperkt Nederland & EU neemt, dan is het € 14,99 per maand. 


Nou wil ik mijn abonnement wijzigen in mijn KPN. Maar dat lukt niet  ik kan alleen ,onbeperktbellen NL en Eu’weggooien maar niet onbeperkt NL instellen.

Wilt u mij helpen?
ik wil 

vast bellen met onbeperkt NL. 
graag. 


Hallo @Hunts, ik zie dat je een xs4all abonnement hebt. KPN heeft xs4all overgenomen, maar de abonnementen zijn en blijven zoals ze waren.
De belbundels voor vaste telefonie waar Dennis het over heeft zijn van toepassing op KPN abonnementen. Voor de precieze opties en mogelijkheden voor jouw XS4ALL abonnement kun je het beste bellen met de desk van XS4ALL. 

Zijn bereikbaar op het telefoonnummer 020-3987666. 


Wat nu. Ik ben nu toch overgegaan naar KPN?  Moet ik dan toch terecht bijj XS4all? Kan ik dan niet een nieuw abonnement voor Vast bellen bij KPN afsluiten?


Nee, kpn heeft xs4all overgenomen, maar de abonnement zijn en blijven zoals ze waren. En vallen zelfs nog onder een eigen helpdesk met het 020-3987666   nummer van xs4all.

Overigens kan je met een xs4all abonnement Belonbeperkt Nederland niet nemen. Dat maakt geen deel uit van de opties. 

Als je dat wel wil dan moet je echt helemaal overstappen naar kpn. Bel hiervoor dan de helpdesk van kpn via 0800-0402 .

Dit is de prijsstelling van het huidige kpn abonnement:

Basis is internet, dat moet je nemen.

Daarbij kan je extra voor tv en telefonie kiezen.

Vaste telefonie is € 2. Daar komt dan € 9,99 bij voor Belonbeperkt Nederland. (met mobiel met onbeperkt bellen ben je veel goedkoper uit; dat is bovendien alle landen uit de Europese Economische Ruimte + Zwitserland en Verenigd Koninkrijk.)

 


Kijk. Aan zo’n antwoord heb je iets. Ik wist niet dat hetzelfde abonnement van Xs4all na de overname van kracht wordt en dat ik voor veranderiingen bij xs4all moet zijn. Het tarieven overzicht van kpn is helder zo. Bedankt. 


In de tarievenfiguur zijn sommige delen bij internet + wifi en bij tv grijs gekleurd. Waarom is dit?
 


Ik heb even via web.archive.org gekeken naar de situatie bij xs4all vlak voor de volledige overname.

In de xs4all abonnementen zit alleen Belonbeperkt Benelux en Belonbeperkt Buitenland.

Met je huidige abonnement kan je dus niet Belonbeperkt Nederland nemen. Dat geldt alleen voor échte kpn abonnementen.


In de tarievenfiguur zijn sommige delen bij internet + wifi en bij tv grijs gekleurd. Waarom is dit?
 

Dat zijn nog extra mogelijkheden. 

Normaal neem je een abonnement voor 1 of zelfs 2 jaar. Maar als je het bijvoorbeeld in een tijdelijke woning voor 4 maanden nodig hebt neem je 3 euro toeslag en kun je het al na 1 maand opzeggen.

KPN service plus + is extra betaling voor extra openingsuren van de helpdesk.

Fritzbox. Normaal krijg je een kpn modem. Voor dit bedrag extra een Fritzbox, en dat is inclusief de KPN service plus.

Bij tv kun je met één ontvanger opnemen erbij nemen voor 4,99 maar vanaf 2 ontvangers krijg je het er gratis bij. Het 4k zenderpakket ( 2 4k zender + espn 1 in Ultra HD 1080p HDR kwaliteit) kost 2,50.

Alle prijzen per maand.