Skip to main content

Kan ik de gegevens (dus niet de inhoud) van een uitgaand gesprek vanuit mijn vaste telefoon van november 2019 achterhalen?

Dat wordt lastig @nomenclator .

KPN mag deze informatie maar 6 maanden bewaren volgens de privacyregels (AVG).
Alleen als je de toenmalige factuur zelf bewaard hebt kan je het daarop vinden.


Uitgaande gesprekken staan uiteraard op de factuur. Dus zoek die op in uw boekhouding. 


Maar die worden niet zo lang  bewaard


Maar die worden niet zo lang  bewaard

Dat is je eigen verantwoordelijkheid,  daar kan niemand iets aan doen @nomenclator .

Zelf bewaar ik als particulier minimaal 5 jaar mijn administratie op papier.

 


zo'n betuiging van eigenlof helpt.


Dat kan zijn @nomenclator , maar zelf bewaren is toch de enige optie.
KPN mag deze gespreksgegevens maar beperkt bewaren.


zo'n betuiging van eigen lof helpt.

Hallo @nomenclator ik geef alleen maar advies om in de toekomst herhaling te voorkomen.

Succes.

 


In 2019 werden alle facturen nog via de mail als bijlage naar u toegezonden. Dus check je mailbox. Misschien is daar nog wat terug te vinden.


Bedankt, dit is in elk geval een bruikbare suggestie. Alleen is in de tussentijd mijn computer een keer gecrasht. 


Probeer eens in te loggen op webmail misschien is alles er nog...


Bedankt, dit is in elk geval een bruikbare suggestie. Alleen is in de tussentijd mijn computer een keer gecrasht. 

Daarom backups maken. 


Bedankt, dit is in elk geval een bruikbare suggestie. Alleen is in de tussentijd mijn computer een keer gecrasht. 

Daarom backups maken. 

Ik ... vindt wel dat backups maken van mail gewoon *** is. Er is volgens mij geen enkel mailprogramma die de optie heeft om met 2 muisklikken een backup te maken. Waarom niet? Heb ik me al menigmaal afgevraagd. Of niet beter: automatisch 1x per week een backup maken. Waarom is dat geen standaardoptie van een mailprogramma?Â