Skip to main content

KPN had een actie. Mijn moeder heeft zich hiervoor aangemeld. Vast bellen de 1e maand gratis en  daarna 16,50 euro per maand. We hebben nooit een bevestiging van KPN gehad. Wat moeten we nu doen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Sharon Lub! Goed dat je via het forum contact met ons opneemt, want dan kunnen we nakijken of de actie wel goed geactiveerd is.

Hoe heeft jouw moeder zich hiervoor aangemeld?
Ik ben ook benieuwd wat haar klantgegevens zijn, dan kan ik haar gegevens erbij pakken. Wil je haar klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? De gegevens die je in je profiel invult, zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN Moderators. Graag haar volledige naam, klantnummer en vaste telefoonnummer, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor jullie kan nakijken!

Mochten jullie liever met ons bellen, dan kan dat natuurlijk ook! We zijn telefonisch bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402, van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!