Skip to main content

Tjonge. Een paar weken geleden telefonisch een nieuw vast bellen (en Internet, want dat moet) aangevraagd voor mijn vader die in een verzorgingshuis zit. Met een KPN medewerkster het proces doorlopen, diverse malen gemeld dat het een verzorgingshuis betreft, en (dus) een specifiek kamernummer. Volgens die mevrouw was het adres met huisnummer, met vermelding van het kamernummer genoeg. Vandaag een monteur, die zegt dat ie het niet aan kan sluiten omdat het adres niet klopt. In plaats van straatnaam 1A, kamer xx, moet het 1 Axx zijn. 

Na contact met de klantenservice blijkt dat ik het formulier voor contractovername in moet vullen, waarbij dus alles gelijk blijft, met uitzondering van het huisnummer (wat dan dus 1 Axx moet zijn). Dan moet je kopieen van identiteitsbewijzen en weet ik veel wat nog meer opsturen. 

Mooi balen. Ik had gehoopt dat (door telefonisch het eea te regelen) dit in 1 keer goed zou gaan. Nou ja. Ik hoop dat mijn moeder erin slaagt kopieen te maken en op te sturen, anders moet ik 2 uur heen, 2 uur terug om dat te regelen...

He, bah @gertjana. Dat klinkt niet fijn. Hoe is het op dit moment? Is de verbinding wel nu opgeleverd?

Als er iets is dat ik voor je kan betekenen hoor ik het graag!


Hi Bram, helaas. De bestelling is geannuleerd. Ik bel morgen nogmaals met de bestel support lijn, om het nog eens te proberen. Komt goed!


@gertjana dan ga ik er vanuit dat het met dat gesprek goedkomt. 

Mocht dat niet zo zijn kan je het altijd hier laten weten. Dan help ik je verder. 🙂