Skip to main content

Mijn vaste telefoon werd afgesloten na een herinneringsbrief van KPN waarin vermeld dat ik voor 23 mei a.s. moest betalen. Geen probleem. Ik heb 17 mei betaald en 20 mei werd de telefoon afgesloten. Na bellen werd er een notitie gemaakt dat de afsluiting onterecht was en ik de volgende morgen om 9 uur moest bellen en moest vragen naar de afdeling collectors zodat de lijn weer aangesloten zou worden. Afijn van 9 tot 10 uur met KPN aan de lijn gezeten en nog geen vaste telefoon aangesloten.

Nogmaals een betaling gedaan waarop ik te horen kreeg dat dit nog wel 5 dagen kon duren! Lang leve KPN. Om 12 uur weer naar KPN gebeld en kreeg ik een meedenkende dame aan de lijn. Die is gaan bellen met de afdeling facturen en was het binnen een half uur opgelost. Ook zij vond het een schandalige gang van zaken en zei mij dat ik goed op mijn volgende factuur moest letten om te kijken dat er geen nieuwe aansluitkosten gerekend zou worden. Ook dat is nog mogelijk dus!

De les voor u is dus betaal op tijd. U wordt niet na één brief meteen afgesloten.  U wilt  ook graag op tijd iedere maand uw geld ontvangen.  Kpn ook!