Skip to main content

Gisteren wer ik welkom geheten als nieuwe klant, bij mij natuurlijk vraagtekens, dat ik van Telfort nu ben overgegaan naar KPN prima (zolang de factuur niet hoger is). Maar ik ben voorval verbaasd dat ik gezien wordt als nieuwe klant, want ik ben al bijna 35 klant bij KPN (of de rechtsvoorgangers) met de vaste telefoon. Bij komt dan meteen de vraag boven, kan mijn totale rekening telefoon en internet dan niet omlaag?

Het is vooral belangrijk om even u contract te checken via mijnKPN. Wat zie u daar staan? 


Hi @Al jaren klant, welkom op het Forum! Kan me voorstellen dat de mail dan wat raar overkomt, je bent immers al zo lang klant bij ons. Ik kan wel toelichten hoe het komt dat je deze mail hebt ontvangen. Het abonnement met je vaste telefoon wat je al 35 jaar bij ons hebt, wordt namelijk apart gezien van je abonnement wat nu van Telfort naar ons is overgezet. Elke klant die deze maand van Telfort naar KPN is gemigreerd heeft van ons een welkomstmail ontvangen. Daarbij wordt niet gekeken naar een huidig abonnement bij ons, de mail is namelijk puur gericht op het abonnement wat nu van Telfort is gekomen. Ik hoop dat het zo duidelijk is! Mocht je nog vragen voor me hebben, dan hoor ik het graag. 


Hoi, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer