De vaste telefoon van mijn ouders (80+) werkt al meer dan drie weken niet. Zij zelf en bellers horen een in gesprek toon.
Na bellen met de kpn helpdesk bleek dat vast bellen niet in hun abonnement zat zonder dat ze dit hadden opgezegd (ze hebben het nummer ook al >50 jr). Een helpdesk medewerker heeft hun nummer weer gekoppeld en 12 okt zou het weer moeten werken. Een paar dagen voor die tijd is nog een monteur langsgeweest die een andere modem (v12) heeft geplaatst. Het mocht allemaal niet baten.
inmiddels heb ik daarna nog van alles geprobeerd samen met de helpdesk, incl resetten. Vandaag heeft de technische dienst (op afstand) een poging gedaan het op te lossen (incl het nummer verwijderen en opnieuw toevoegen) maar vooralsnog geen resultaat, ze zouden vandaag of morgen weer bellen zeiden ze. In het kpn profiel zie ik nu weer het vast bellen uitgegrijsd en een hoop berichten dat mn ouders hun vaste telefoon hebben opgezegd (wat ze dus niet gedaan hebben), geen enkel positief bericht.
Zegt dit iets over de status van hun abonnement en verbinding? Hoe weet ik of er nog aan gewerkt wordt?
Een wanhopige klant met wanhopige ouders.