Beste,
Ik heb nu een analoge lijn speciaal voor alarm naast mijn adsl alleen kost toch iedere maand 35 euro is er mogelijkheid om deze te vervangen door iets bij mijn adsl?
Beantwoord
alarm analoog omzetten naar iets samen met mijn adsl?
Beste antwoord door Erik van KPN
Hallo Koen, welkom! WJB helpt je al met de configuratie. Begrijp ik dan goed dat je al een telefoonnummer hebt bij je internetabonnement? Zo ja, dan kun je die inderdaad ook gebruiken voor je alarm. In dat geval moet het analoge telefoonnummer opgezegd worden. Daarvoor kun je dan het beste even bellen met 0800-0402.
Het analoge nummer kan ook overgezet worden naar je internetabonnement, als je wel graag hetzelfde nummer wilt blijven gebruiken. Of als je überhaupt nog geen telefoonnummer op je internetabonnement hebt. In dat geval wordt, na overzetting, je losse analoge abonnement automatisch beëindigd. Een tweede nummer op je internetabonnement kost je dan €2,50 per maand extra aan abonnementskosten. Dit laatste kan ik voor je doen als je wilt, vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Bekijk origineelHet analoge nummer kan ook overgezet worden naar je internetabonnement, als je wel graag hetzelfde nummer wilt blijven gebruiken. Of als je überhaupt nog geen telefoonnummer op je internetabonnement hebt. In dat geval wordt, na overzetting, je losse analoge abonnement automatisch beëindigd. Een tweede nummer op je internetabonnement kost je dan €2,50 per maand extra aan abonnementskosten. Dit laatste kan ik voor je doen als je wilt, vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.