Skip to main content

Ik gebruik al jaren deze abonnement Alles in 1 Instap dus tv, internet, vaste telefoon thuis.

Het mooie is dat als ik via mijn vaste telefoon thuis bel naar een persoon die bijvoorbeeld Tele2 heeft dan komt er naast mijn vaste abonnement de kosten van het telefoongesprek erbij. Als ik naar iemand bel op mijn vaste telefoon thuis die net als mij KPN heeft dan komen er geen telefoonkosten bij naast mijn abonnement.

Ik bel zelden op de vaste telefoon thuis en mijn vraag is welke abonnement is het beste om te nemen.

Nou... gewoon houden wat u nu heeft. Wilt u wat veranderen dan?


Bij de overstap naar een nieuw abbonement (Hussel) betaal je twee euro per maand voor een telefoonaansluiting. Daarnaast betaal je net als nu per minuut extra geld. Aangezien u weinig belt, zal het niet lonen om voor een x bedrag per maand onbeperkt bellen bij te kopen.

 

Hieronder de tarieven die gelden als je een nieuw abbonement afsluit.

https://www.kpn.com/thuis/tarieven.htm

 

Verder is de vraag hoeveel het scheelt als je bij het oude abbonement blijft. Wat betaald u nu?


Ik bel zelden dus als ik naar iemand bel die geen Kpn heeft komen de gespreks kosten erbij en dat vind ik best prijzig.


Ik snap het Jeroen en Nick83 bedankt voor jullie meedenken.


Ik bel zelden dus als ik naar iemand bel die geen Kpn heeft komen de gespreks kosten erbij en dat vind ik best prijzig.

Je kunt bij Hussel het pakket onbeperkt bellen nemen, € 9,99 per maand. Maar is het dat waard?


Ha @Scooby72, welkom! Leuk om te zien dat je zo snel geholpen bent door de toppers hierboven. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!