Skip to main content

Als ik bel ziet de ontvanger mij als onbekende beller. Ik heb gekeken of de Dallas Comfort goed is aangemeld. Als ik de set wil aanmelden, geeft het toestel aan: “handset is niet aangemeld.” Ik voerde om aan te melden PIN 0000 in, maar aanmelden lukte niet. Hoe kan ik alsnog de handset aanmelden? Of is er een andere oplossing voor het probleem dat ik bij de ontvanger niet met mijn naam herkend wordt maar als onbekende beller?

Hallo @Peterjbos73 , als je met de Dallas DECT kunt bellen hoef je de handset niet nogmaals aan te melden, want dat is deze dus al en heeft ook niets met nummerweergave te maken.

In MijnKPN kun je zien of nummerweergave aan staat.

Dat bij de ontvangende partij jouw naam niet zichtbaar wordt op zijn/haar toestel ligt niet aan jou maar aan de ontvangende partij, die jou niet als zodanig op zijn/haar toestel ingesteld heeft.

 


Dank je, ik probeer het uit


Toch klopt je antwoord in mijn geval niet , JanD. Iedereen die ik bel ziet mij als onbekende beller. Ook bij mensen die mij als contact hebben ingevoerd. Heeft iemand een andere suggestie voor de oplossing?


Hoi @Peterjbos73 . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik kijken hoe de instellingen aan onze kant staan.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ziggo , de provider heeft het opgelost. 
dank voor de reactie


Oh, ik begrijp dat je niet bij KPN zit ? Ik ben in ieder geval blij dat het is opgelost.


Het toetstel is van KPN