Skip to main content
Antwoord

Als twee dagen geen vaste telefoon terwijl we als dagbesteding altijd bereikbaar moeten zijn

• July 16, 2025
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Wij hebben al 2 dagen geen telefoon, kunnen niet bellen of gebeld worden. Wij zijn een dagbesteding voor ouderen en moeten altijd bereikbaar zijn.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Elis Dagbesteding . Normaliter duurt het een aantal dagen voordat we topics oppakken maar hier breek ik toch even in.

De community is geen helpdesk en jouw issue klinkt wel alsof er een beetje spoed bij nodig is. Mijn advies is om 0800 0402 te bellen en dit probleem voor te leggen.

Wat je eerst zelf nog kunt doen (als het bellen via het modem is tenminste) is de router even herstarten en checken of het toestel goed is aangesloten. 

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Hoi ​@Elis Dagbesteding . Normaliter duurt het een aantal dagen voordat we topics oppakken maar hier breek ik toch even in.

De community is geen helpdesk en jouw issue klinkt wel alsof er een beetje spoed bij nodig is. Mijn advies is om 0800 0402 te bellen en dit probleem voor te leggen.

Wat je eerst zelf nog kunt doen (als het bellen via het modem is tenminste) is de router even herstarten en checken of het toestel goed is aangesloten. 

• July 16, 2025

Heb je een zakelijk abonnement? Dat lijkt me bij jou situatie wel logisch. En dan hoort zo'n probleem op zeer korte termijn opgelost te worden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 16, 2025

KPN Consument: 0800-0402 (ff met een mobiel bellen)

KPN Zakelijk: 0800-0403 (ff met een mobiel bellen)