Skip to main content

mijn moeder heeft nog steeds een analoge telefoon aansluiting. Deze stoort, ze kan een gesprek niet verstaan. Wat moet ze veranderen/aanschaffen?

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Heb je geprobeerd een nieuw toestel aan te sluiten?


mijn moeder heeft nog steeds een analoge telefoon aansluiting. Deze stoort, ze kan een gesprek niet verstaan. Wat moet ze veranderen/aanschaffen?


Als het een T65 TDK is open dan de steker die naar de wcd gaat (dus uit de wcd halen), vervolgens maak je de steker open, en plaats geel onder blauw.


Welkom op het forum @Leiden19. Dat is natuurlijk niet handig als jouw moeder de andere kant niet kan verstaan.
Het is wel wat lastig om zo van op afstand te kunnen zeggen waardoor dit komt. De tip van user @Jeroen Ruiter kan wellicht helpen: Een ander toestel proberen. Als dat niet mogelijk is raad ik jullie aan om te bellen met onze klantenservice op het gratis nummer: 0800-0402. Collega's kunnen dan de lijn doormeten en eventueel met iemand op locatie telefonisch de aansluiting wijzigen indien nodig. Het kan ook zijn dat het probleem buitenshuis zit en dan sturen we een KPN monteur op pad.


Als het een T65 TDK is open dan de steker die naar de wcd gaat (dus uit de wcd halen), vervolgens maak je de steker open, en plaats geel onder blauw.

Dat is hier zeker niet van toepassing.

 

Een goed werkend toestel op deze aansluiting testen stel ik voor.

Fout zoeken is uitsluiten.

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!Â