Skip to main content

Heb al zo,n veertigjaar een KPN telefoonaansluiting en betaal daarvoor ongeveer   €25,00 per twee maanden!  
Daarnaast had/heb ik een Telfort internetaansluiting + maandelijks vast bellen voor € 5.00 erbij (toentertijd moest je een vast PTT telefoon-aansluiting bezitten wilde dit mogelijk worden!!

Nu zijn al deze zaken veranderd ( weet ik van de mogelijkheid om over te stappen naar KPN-alle diensten thuis)!  maar als je daar intrapt gaat er een heleboel mis!!!  teveel om hier te benoemen!
voordelen: Product TFT Internet Instap€ 28,20
Opties:
BelOnbeperkt Nederland                                 € 9,99
Korting Bellen Onbeperkt Altijd Nederland€ -4,99
 bellen                                                                     € 2,50
Totaal per maand                                                € 35,70  +  € 12.50 = €48.20   + telfort@mailadresen op fam. naam   (kom daar nu maar eens om bij KPN) bij door hen aandringende aanbevelingen voor overstap)!!

Nu blijf ik  2 vaste telefoonhuisnummers bezitten (handig voor thuis bereikbaar te zijn) + nog alles bij de oude (lees goedkopere Telfort- mogelijkheden + nu ook gratis bellen naar alle binnenlandse 06 nrs!

Daarbovenop heb ook nog een telfort- prepaid simkaart nlKPN; dus nu ook minder dure   uitgaven daaraan!

Wel gek dat als in met mij nieuwe aangemaakt kpn ID (alleen laatste telfort- facturen 1³-okt-'20     in beeld krijg!   Dus niet tezamen met de facturen van mijn vaste PTT-telefoonabonnement te zien krijg.
Dus heb ik waarschijnlijk ook 2 kpn ID's van hen gekregen????.    Vraagje gaat directie van KPN hier nog verandering inbrengen?
groetjes van 43jaartrouwe PTT-lijnbezitter

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @trouweptterlijnbezitter, welkom op ons forum!

Als ik het goed begrijp, is jouw vraag waarom je de facturen van jouw PTT-facturen niet in MijnKPN kunt inzien, nadat je een nieuwe KPN ID hebt aangemaakt. De facturen van jouw oud-Telfort abonnement zie je wel, maar die van de analoge telefoonlijn zie je hier niet terug. Helaas is het koppelen van het analoge telefoonabonnement aan jouw KPN ID niet mogelijk, omdat er nog gebruik wordt gemaakt van verouderde techniek. Deze techniek is niet te combineren met de nieuwe techniek, waardoor deze optie dus ontbreekt in MijnKPN. Hier gaat in de toekomst ook geen verandering in komen. Een aanpassing van de oude techniek zou namelijk behoorlijk kostbaar zijn. We kiezen er daarom voor om onze tijd en energie in andere zaken te steken. We vragen hiervoor jouw begrip.