Heb al zo,n veertigjaar een KPN telefoonaansluiting en betaal daarvoor ongeveer €25,00 per twee maanden!
Daarnaast had/heb ik een Telfort internetaansluiting + maandelijks vast bellen voor € 5.00 erbij (toentertijd moest je een vast PTT telefoon-aansluiting bezitten wilde dit mogelijk worden!!
Nu zijn al deze zaken veranderd ( weet ik van de mogelijkheid om over te stappen naar KPN-alle diensten thuis)! maar als je daar intrapt gaat er een heleboel mis!!! teveel om hier te benoemen!
voordelen: Product TFT Internet Instap€ 28,20
Opties:
BelOnbeperkt Nederland € 9,99
Korting Bellen Onbeperkt Altijd Nederland€ -4,99
bellen € 2,50
Totaal per maand € 35,70 + € 12.50 = €48.20 + telfort@mailadresen op fam. naam (kom daar nu maar eens om bij KPN) bij door hen aandringende aanbevelingen voor overstap)!!
Nu blijf ik 2 vaste telefoonhuisnummers bezitten (handig voor thuis bereikbaar te zijn) + nog alles bij de oude (lees goedkopere Telfort- mogelijkheden + nu ook gratis bellen naar alle binnenlandse 06 nrs!
Daarbovenop heb ook nog een telfort- prepaid simkaart nlKPN; dus nu ook minder dure uitgaven daaraan!
Wel gek dat als in met mij nieuwe aangemaakt kpn ID (alleen laatste telfort- facturen 1³-okt-'20 in beeld krijg! Dus niet tezamen met de facturen van mijn vaste PTT-telefoonabonnement te zien krijg.
Dus heb ik waarschijnlijk ook 2 kpn ID's van hen gekregen????. Vraagje gaat directie van KPN hier nog verandering inbrengen?
groetjes van 43jaartrouwe PTT-lijnbezitter
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid