Ik heb 2 toestellen ,t.w. Siemens GigasetS455 en Gigaset S800 met ingebouwd antwoordapparaat,tot mijn verhuizing werkte het antwoordapparaat goed. Na de verhuizing kreeg ik een nieuwe Experiabox de V10A de monteur heeft de box geinstalleerd en gecontroleerd of internet en telefoon werkte. Dit was de Gigaset S455, door de coronacrisis mocht hij niet verder in huis en kon hij de S800A met antwoordapparaat niet controleren. Pas veel later merkte ik dat de S800 niet werkte, ik heb in eerste instantie met KPN gebeld die verwees me naar de fabrikant Siemens. Dat heb ik gedaan, die zei me dat ik de S800A moest aanmelden bij de S455, nadat ik dat had gedaan kon ik weer bellen en gebeld worden met de S800A, maar inkomende berichten worden niet opgenomen op de S800A, wel zie ik op de S455 dat er een gemiste oproep is, ik kan kiezen tussen voicemail maar dan krijg ik te horen u heeft geen berichten, of kiezen tussen telefoon ik zie dan alleen een nummer.
Wat ik ook probeer het lukt niet, wie weet de oplossing ?
Siemens denkt dat KPN per ongeluk de voicemail heeft geactiveerd, ik heb toen #61# gebeld en daarna de handset er weer opgelegd, maar dat hielp niet
Â
Â