Hoe haal ik mijn ooit zelf ingesproken antwoordtekst weg van mijn vaste telefoon?
Wil weer de standaardtekst van KPN gebruiken voor voicemail.
Bladzijde 1 / 1
Beste @ZangerW , welke type en model telefoon heb je?
Hoi @ZangerW Lees hier alles over KPN voicemail op vaste telefoon
Hoe kan ik mijn welkomstboodschap wijzigen?
Bel thuis vanaf je/jouw vaste telefoon naar: 0842-333. Kies in het hoofdmenu optie 1 voor welkomstbegroetingen. Nadat je jouw huidige begroeting heb gehoord kun je kiezen om een persoonlijke welkomstbegroeting, een naam begroeting of nummerbegroeting in te stellen.
Hoe kan ik mijn welkomstboodschap wijzigen?
Bel thuis vanaf je/jouw vaste telefoon naar: 0842-333. Kies in het hoofdmenu optie 1 voor welkomstbegroetingen. Nadat je jouw huidige begroeting heb gehoord kun je kiezen om een persoonlijke welkomstbegroeting, een naam begroeting of nummerbegroeting in te stellen.
Hoi @Dennis Schreve , dat is een kwestie van interpretatie. Die van mij is duidelijk anders dan die van jou. We zullen moeten wachten op de reactie van @ZangerW voor het antwoord.
Zeker! We moeten inderdaad wachten, hopelijk kunnen we hem verder helpen.
Ik heb i.i.g. de menustructuur van voicemail voor je gevonden. Zelf heb ik al zó lang geen voicemail meer in gebruik (ook geen anw.app. overigens), dat de box niet meer actief is. Kan het dus ook niet uitproberen.
Menustructuur voicemail KPN
Bel 0842333. Evt. "ster" voor hoofdmenu.
Menustructuur voicemail KPN
Bel 0842333. Evt. "ster" voor hoofdmenu.
Hoi @ZangerW , In meerdere reactie kun je het antwoord op jouw vraag vinden. Kun je hier mee uit de voeten? Anders horen we het graag.
Allen hartelijk voor de nuttige info. Het probleempje is opgelost!
Afz ZangerW
Afz ZangerW
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.