Skip to main content
Beantwoord

Antwoordtekst vaste telefoon

• 24 april 2019
  • 9 reacties
  • 1042 keer bekeken

Hoe haal ik mijn ooit zelf ingesproken antwoordtekst weg van mijn vaste telefoon?
Wil weer de standaardtekst van KPN gebruiken voor voicemail.

Beste antwoord door RBxx

Hoi @ZangerW Lees hier alles over KPN voicemail op vaste telefoon

Hoe kan ik mijn welkomstboodschap wijzigen?
Bel thuis vanaf je/jouw vaste telefoon naar: 0842-333. Kies in het hoofdmenu optie 1 voor welkomstbegroetingen. Nadat je jouw huidige begroeting heb gehoord kun je kiezen om een persoonlijke welkomstbegroeting, een naam begroeting of nummerbegroeting in te stellen.
Bekijk origineel

9 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Beste @ZangerW, welke type en model telefoon heb je?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17614 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2019
Hoi @ZangerW Lees hier alles over KPN voicemail op vaste telefoon

Hoe kan ik mijn welkomstboodschap wijzigen?
Bel thuis vanaf je/jouw vaste telefoon naar: 0842-333. Kies in het hoofdmenu optie 1 voor welkomstbegroetingen. Nadat je jouw huidige begroeting heb gehoord kun je kiezen om een persoonlijke welkomstbegroeting, een naam begroeting of nummerbegroeting in te stellen.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
@RBxx, @ZangerW wilt zijn begroeting verwijderen uit zijn vaste telefoon, op die telefoon zit een antwoordapparaat. En die wilt hij verwijderen. Daarna wilt ie gebruik maken van de voicemail. 😉 Vandaar dat ik vroeg welke merk en type telefoon die heeft.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17614 reacties
  • 24 april 2019
Hoi @Dennis Schreve, dat is een kwestie van interpretatie. Die van mij is duidelijk anders dan die van jou. We zullen moeten wachten op de reactie van @ZangerW voor het antwoord.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
RBxx schreef:
Hoi @Dennis Schreve, dat is een kwestie van interpretatie. Die van mij is duidelijk anders dan die van jou. We zullen moeten wachten op de reactie van @ZangerW voor het antwoord.

Zeker! We moeten inderdaad wachten, hopelijk kunnen we hem verder helpen. 😉👍🏼

PeterG
Superuser
  • 61194 reacties
  • 24 april 2019
Ik heb i.i.g. de menustructuur van voicemail voor je gevonden. Zelf heb ik al zó lang geen voicemail meer in gebruik (ook geen anw.app. overigens), dat de box niet meer actief is. Kan het dus ook niet uitproberen.
Menustructuur voicemail KPN

Bel 0842333. Evt. "ster" voor hoofdmenu.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 24 april 2019
Hoi @ZangerW, In meerdere reactie kun je het antwoord op jouw vraag vinden. Kun je hier mee uit de voeten? Anders horen we het graag.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 26 april 2019
@ZangerW, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 april 2019
Allen hartelijk voor de nuttige info. Het probleempje is opgelost!
Afz ZangerW

Reageer