sinds enige tijd loopt de batterij van Chicago 990S steeds leeg. Nieuwe batterij gekocht via telefoonwinkel, echter , na 5 minuten aan de telefoon gaat het ding piepen en daarna op dood.
het toestel is 2 of 3 jaar oud. de rekening is moeilijk te lezen......
Wat nu ? maar een andere kopen en geen KPN meer nemen ?
ik ben benieuwd naar het antwoord.
Bij voorbaat dank
Beantwoord
Batterij Chicago 990S loopt leeg
Beste antwoord door Erik van KPN
Goedemorgen Ger en Jos, welkom op het forum! We pakken nieuwe topics op chronologische volgorde op, hierdoor kan het zijn dat je even moet wachten op een reactie van een van ons :)
Met wat je beschrijft klinkt het alsof de connectie tussen batterij en de rest van het toestel niet optimaal meer is. Ik begrijp dat het hier gaat om een telefoontoestel dat je bij ons hebt aangeschaft. Voor vaste telefoons hebben we zelf geen reparatieservice. Raadpleeg de handleiding en overige papieren die bij geleverd zijn. Daarop vind je informatie over of en hoe je het toestel kunt laten repareren. Standaard garantieperiode is 2 jaar. Als je toch nog binnen die tijd zit, en het probleem is een fabrieksfout, dan valt dit onder je garantie.
Bekijk origineelMet wat je beschrijft klinkt het alsof de connectie tussen batterij en de rest van het toestel niet optimaal meer is. Ik begrijp dat het hier gaat om een telefoontoestel dat je bij ons hebt aangeschaft. Voor vaste telefoons hebben we zelf geen reparatieservice. Raadpleeg de handleiding en overige papieren die bij geleverd zijn. Daarop vind je informatie over of en hoe je het toestel kunt laten repareren. Standaard garantieperiode is 2 jaar. Als je toch nog binnen die tijd zit, en het probleem is een fabrieksfout, dan valt dit onder je garantie.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.