Skip to main content

Ik heb nog twee vaste nrs. en die wil ik allebei zo spoedig mogelijk beeindigen. (070) ****** en (070) *******.

 

Met vriendelijke groet,

 

Mr M.H. Frech

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Waalsdorp 

Het snelste gaat dit door te bellen met 0800 0402, spreek in “opzeggen” als je de computer aan de lijn krijgt. Dan krijg je een medewerker aan de lijn.

 (bron: opzeggen)


Pas op dat je alleen de telefoonnummers beëindigd en niet per ongeluk je hele abonnement.


Het 2de nummer (€ 2,50 per maand) opzeggen moet geen probleem zijn. Het eerste nummer kan een vast onderdeel zijn van het abonnement als je een oud abonnement hebt. In dat geval kom je er alleen vanaf door het abonnement te vernieuwen. En het is maar de vraag of je dan netto goedkoper uit bent.


Mogelijk zijn dit nog PSTN vaste telefoonaansluitingen, dan spelen die problemen/risico’s niet...


Het lijkt me niet dat iemand 2 PSTN nummers ongebruikt laat doorlopen. Dan heb je nogal wat fysieke lijnen nodig. Zeker als je ook nog internet via KPN hebt. (pstn en dsl wordt niet meer over één lijn geleverd).

Eén pstn lijn is qua abo al € 30,50 per nummer (meest gekozen abo Belbasis).

Nee, meest waarschijnlijk is nummer in Alles in 1 abo en een extra nummer à € 2,50. Extra nummer is dan te verwijderen. Hoofdnummer valt binnen abo-structuur van Alles in 1 en kan niet verwijderd. Tenzij je een heel nieuw Thuis abo neemt met Hussel. Maar dat kan, ook zonder 1 tel.nr. zelfs ietsje duurder zijn.


Hallo @Waalsdorp Voor het beëindigen van een abonnement kun je inderdaad het beste bellen met de klantenservice. Is dat inmiddels gelukt? 


Reageer