Skip to main content

Mijn abonnement voor Bel Onbeperkt Altijd, voor vaste telefoon is per 20 oktober 2020 ingegaan.

Echter op de factuur van november zie ik dat verbruikskosten in rekening gebracht zijn die gevoerd zijn na 20 oktober. KPN heeft belkosten gefactureerd vanaf 22 oktober t/m 19 november. Meerdere malen  gebeld met Klantenservice maar nog steeds niet opgelost.  

Mijn vraag is als de abonnement op 20 oktober ingegaan is, waarom zijn dan gesprekskosten in rekening gebracht t/m19 november 2020?

 

Hallo @Myraa, hele goede vraag. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en herstellen. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? Ga ik voor je aan de slag. 


Profiel gevuld.


Dank voor het invullen van het profiel. Ik heb onze facturatieafdeling aangestuurd om dit te laten oplossen en de teveel in rekening gebrachte kosten krijg je uiteraard terug. 


Dank voor je antwoord. Weet je of dit wordt verwerkt  met December factuur?


Dit soort correcties vinden altijd plaats op de eerstvolgende of uiterlijk de daaropvolgende factuur. Het kan zijn dat je het teveel betaalde retour krijgt in januari. 


Beste Jeroen,  Ik geef nog geen Like, Ik wacht tot dat daadwerkelijk opgelost is en teveel betaalde retour is op mijn rekening. 


Dat is zeer begrijpelijk en uiteraard geen enkel probleem.