Skip to main content
Antwoord

Bel Onbeperkt Altijd verwijderen uit abonnement

• September 28, 2020
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik zou graag de optie Onbeperkt bellen uit willen zetten, maar dat is niet meer mogelijk.

Bedankt alvast voor de reactie.

Met vriendelijke groet

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Gert4. Welkom op het KPN Forum! Ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Lukt het niet om het in Mijn KPN uit te zetten? Zou je een screenshot hiervan willen maken en delen in dit topic? Daarnaast wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel, dan kan ik uitzoeken of het mij wel lukt om Bel Onbeperkt Altijd te verwijderen uit jouw abonnement. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 28, 2020

Hoi @Gert4. Welkom op het KPN Forum! Ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Lukt het niet om het in Mijn KPN uit te zetten? Zou je een screenshot hiervan willen maken en delen in dit topic? Daarnaast wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel, dan kan ik uitzoeken of het mij wel lukt om Bel Onbeperkt Altijd te verwijderen uit jouw abonnement. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2020

Beste Visash,

Als het goed is zouden mijn gegevens nu ingevuld moeten zijn.

Probleem is dat ik maar rond wordt gestuurd en niet de optie Bel Onbeperkt Altijd uit kan schakelen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist Bel Onbeperkt Altijd verwijderd uit jouw abonnement. :relaxed:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2020

Hartelijk dank!

Mvgr. Gert van Vugt

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! :blush: