Skip to main content

waar kan ik de belgegevens van gisteren inzien van de vaste lijn?

@Elsaa

De uitgaande gesprekken vind je op de volgende factuur. 

Heeft jouw toestel een belgeschiedenis? Dan vindt je de nummers daar. Ook de inkomende gesprekken, die sowieso niet op de factuur staan. 


Beste Ruud,

 

Dank voor je antwoord. ik zie dat ik nog wat preciezer had moeten zijn in mijn vraag ;-); het gaat me om de gemaakte belkosten van eergisteren naar een bepaald nummer. Is dat ergens te vinden, of pas op de volgende factuur?

 

Groet, Elsaa


Niet de gemaakte kosten maar het aantal belminuten in een van de menu's van de Experia Box modem/router gekoppeld aan de “VOIP” telefoniegegevens.    http://192.168.2.254

Vanuit die belminuten zijn de gemaakte kosten bij benadering terug te rekenen.


…. het gaat me om de gemaakte belkosten van eergisteren naar een bepaald nummer. Is dat ergens te vinden, of pas op de volgende factuur?

Ja @Elsaa daarvoor zal je ook moeten wachten op de volgende factuur. Je kan wel een schatting doen op basis van de gesprekstijd.


Dank!


@Elsaa

De uitgaande gesprekken vind je op de volgende factuur. 

Heeft jouw toestel een belgeschiedenis? Dan vindt je de nummers daar. Ook de inkomende gesprekken, die sowieso niet op de factuur staan. 

Dat valt tegen. Bij XS4ALL kon je dat wel bijna onmiddellijk zien. Zowel binnenkomend als uitgaand. Onhandig


Hallo @MargaW , afhankelijk van het modem dat je hebt, kun je ook een aantal in- en uitgaande gesprekken terug vinden binnen je modem bij de rubriek vaste telefonie.