Skip to main content

Kan ik mijn mobiele belgeschiedenis opvragen bij KPN ? Mijn iphone onthoudt 2 maanden maar ik moet nog een maand verder terug..

Hallo @HLvdK 

Jouw uitgaande gesprekken staan op de maandelijkse facturen, op te vragen in MijnKPN. Inkomende gesprekken worden niet door KPN geregistreerd, omdat daar geen kosten voor jou aan verbonden zijn.


Hi H, welkom hier. 

De nummers die je zelf hebt gebeld worden 6 maanden bewaard, die kun je op de facturen inzien via Mijn KPN. Ik kan de laatste 6 facturen ook naar je toesturen, mocht je dit willen. Vul dan even je profiel in. :) 


Dank voor de reactie ! Heb idd de rekening en belgeschiedenis gevonden ! Maar wel vreemd, ik weet echt zeker dat ik op een bepaalde dag een mobiel nummer heb gebeld, maar dat is niet geregistreerd. Kan het zo zijn dat ‘geheime’ nummers die ik bel niet op de rekening worden geregistreerd ? Hoor graag !


Hallo @HLvdK , alleen gebelde nummers die tot ‘verbinding’ hebben geleid, zullen op de factuur staan. Er moeten kosten gemaakt zijn. De geheime nummers zouden wel vermeld moeten worden, maar ‘beperkt’ bijvoorbeeld 061234****.


Kan ik mss gratis bellen met bepaalde 06 nummers dan ? Ik heb op n bepaalde datum zeker een aantal minuten gebeld maar zie ik dus niet terug...


Dan is het nu weer aan KPN, misschien kan @Alex_P dieper graven.


Dank voor de reactie ! Heb idd de rekening en belgeschiedenis gevonden ! Maar wel vreemd, ik weet echt zeker dat ik op een bepaalde dag een mobiel nummer heb gebeld, maar dat is niet geregistreerd. Kan het zo zijn dat ‘geheime’ nummers die ik bel niet op de rekening worden geregistreerd ? Hoor graag !

Nee, dit kan niet. Het kan wel zijn dat dat die nummers op anoniem zijn gezet, dan ziet het er zo uit op je rekening: 06********. 

Kan ik mss gratis bellen met bepaalde 06 nummers dan ? Ik heb op n bepaalde datum zeker een aantal minuten gebeld maar zie ik dus niet terug...

Gratis bellen naar nummer kan alleen als die nummer op je adres staan, Compleet/Hussel voordelen. Ik kan dit wel voor je nakijken. Zou je in dat geval je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hallo, ik heb mn KPN profiel aangepast. Hopelijk kan je iets bereiken.  Kan ik mss ook even met je bellen, dan kan ik exact aangeven welke datum en mobiel nummer het gaat.

groet !


Hallo @HLvdK , zet dat laatste dan ook in je profiel, in het veld “Persoonlijke opmerkingen   (Privé)”. Als Alex dan weer aanwezig is, kan hij meteen verder.


Hallo, ik heb mn KPN profiel aangepast. Hopelijk kan je iets bereiken.  Kan ik mss ook even met je bellen, dan kan ik exact aangeven welke datum en mobiel nummer het gaat.

groet !

Stuur me een privébericht. 


Heb de details toegevoegd aan mn profiel ! Gr 


Dankjewel. Ik heb dit voor je opgezocht. Ik kan hier helaas echter ook niet zien dat je op 13 december contact hebt gehad met dit nummer. Ik moet hier wel bij vermelden dat dit alleen wordt geregistreerd wanneer er daadwerkelijk een verbinding tot stand is gekomen. 


Jammer dat het niet aantoonbaar is…

Dank voor de moeite


Jammer dat het niet aantoonbaar is…

Dank voor de moeite

Vind ik ook. Graag gedaan uiteraard. 


Ik word net gebeld door een dame dat ik haar gebeld had maar volgens mijn oproeplijst is dat niet zo en ik herken het nummer ook niet. Toch blijft ze volhouden dat ik het moet zijn geweest omdat ze nummer herhaling had ingetoetst. Kan ik ergens een lijst inzien met een recente bel geschiedenis en niet alleen via afgelopen of betaalde fakturen?


Hi Jet, recent niet. Je zult dan helaas de factuur af moeten wachten. 


Hi Jet, recent niet. Je zult dan helaas de factuur af moeten wachten. 

hmmmmmmmm jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden kon dat wel haha……..nou ja jammer dan…..dan moet ik nog een maandje wachten.  En hopen dat mijn nummer niet misbruikt wordt door een of ander…….


Ik had net hetzelfde als Jetkadet. Is dit een nieuw soort scam?


Of het een scam is kan ik moeilijk zeggen, het kan zijn dat je nummer is gespoofd en daarmee iemand anders is gebeld. De vraag of het een scam is hangt ervan af wat die beller wilt, of degene die jou heeft gebeld. Vragen ze om je credit card en code of andere persoonlijke gegevens? Dan zou ik zeggen dat het een scam is. 

 


Ik heb mijn belgeschiedenis nodig van 4e kwartaal 2018, hoe kan ik dat opvragen?


Ik heb mijn belgeschiedenis nodig van 4e kwartaal 2018, hoe kan ik dat opvragen?

Hallo @BJVZ , niet, want een provider bewaart maar maximaal een 1/2 jaar belgeschiedenis.

Je kunt je eigen facturen er op naslaan.