Ik heb zojuist een factuur ontvangen, waarin de kosten voor een telefoongesprek in rekening gebracht zijn, op zondag 5 september, vanaf ca. 22.30 's avonds.
Zover ik weet heb ik het abonnement internet en onbeperkt bellen.
Hoe kan het zijn dat ik voor dit telefoongesprek meer dan 20 euro moet betalen? Dat klopt toch niet?
Factuurkenmerk is: 11199446385, mijn klantnr is ************
*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
Hallo @rd48ar , was dat een telefoongesprek naar een ‘normaal’ nummer? Bij servicenummers en betaalde nummers zoals 090x nummers vallen de extra kosten buiten Belonbeperkt.
Geldt onbeperkt bellen ook voor betaalde nummers en servicenummers?
Onbeperkt bellen is inclusief het bellen naar gratis nummers (0800, 088). Ook is onbeperkt bellen inclusief bellen naar betaalde informatienummers (090x, 18xy, 084, 087), maar bij deze nummers is het exclusief de extra kosten die bij de betreffende dienst genoemd worden.
@rd48ar Dat zou dan geen geld moeten kosten. Je kan het snelste even bellen met KPN klantenservice 0800-0402 (gratis nummer) om dit na te vragen. Je kan ook hier op het forum wachten op een KPN moderator, maar dat duurt vaak 1-2 dagen afhankelijk van de drukte.
Hoi @rd48ar , het KPN forum is in eerste instantie een plaats waar KPN klanten elkaar helpen bij vragen en/of problemen. Er is een grote hoeveelheid kennis en ervaring aanwezig. Doe er je voordeel mee. In jouw geval is bellen echter het snelste.
KPN medewerkers (Moderators) lezen alles mee, maar reageren alleen waar nodig. Dit gebeurt in volgorde van eerste plaatsing van een topic, waardoor een reactie even kan duren.
Nou als u er bent om mijn vraag te beantwoorden, dan kan ik dus toch wel terecht op het forum.
Nu maar wachten op de volgende persoon die de behoefte heeft om te zeggen dat ik niet op de juiste plek ben hier. Kan het toch nog een aardige club worden.
Enfin. Het blijft een internet community moet je maar denken, daar gaan de toestanden zo.
Voorheen was het zo dat ik belonbeperkt in het pakket had zitten, maar daarvoor moest later behoorlijk voor betaald gaan worden. Er staat me nu iets van bij dat ik het daarom verder heb laten zitten, dat is lang geleden.
In ieder geval bedankt voor uw antwoord. Die belkosten die frissen het geheugen weer op; weet ik dus wat ik niet meer moet doen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.