Skip to main content
Antwoord

Bellen met vaste telefoon geeft in gesprek

• August 25, 2025
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Als ik bel met vaste telefoon krijg ik in gesprek. Als ik met andere telefoons ons nummer bel, krijg ik ook in gesprek. Gaat om Chicage 935 en SL400 handset ((3 stuks).

Klacht recent ontstaan na recente reset modem (na technische klus in meterkast). Alles van wifi werkt weer. 3 Handsets zijn aangemeld bij basisstation. 
Telefoonkabel in poort 1 en 2 van modem geprobeerd, geeft in beide gevallen in gesprek. 

Beste antwoord door Gillie370

Dank je wel Alexandra. 

Ik had net voor je bericht alles opnieuw opgestart en dat duurde best een tijdje. De telefoon deed het nog steeds niet. Dus ik wilde dat niet nog een keer doen.

ik heb toen de kpn automatische check laten uitvoeren voor vaste lijn via mijn iPad.

De telefoonlijn is toen automatisch omgezet naar de poort die werkte, poort 1. Dat was in 3 minuten gebeurd en het werkte. 

Dit ter info. Nogmaals dank voor meedenken.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Gillie370!

Een ingesprekstoon op je vaste telefoon is niet handig. Goed dat je wifi weer werkt en je handsets wel verbonden zijn. Welk modem heb je? En als je de stekker van het modem 30 seconden uit het stopcontact haalt, daarna weer aansluit en het modem even de tijd geeft om weer op te starten: werkt het dan weer? Het klinkt alsof de telefoongegevens niet helemaal goed ingeladen zijn na de reset.

Je kunt voor (snellere) hulp ook een belafspraak maken, via je mobiele nummer bijvoorbeeld. Een van mijn collega's belt je dan terug en helpt je verder om het op te lossen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 31, 2025

Dank je wel Alexandra. 

Ik had net voor je bericht alles opnieuw opgestart en dat duurde best een tijdje. De telefoon deed het nog steeds niet. Dus ik wilde dat niet nog een keer doen.

ik heb toen de kpn automatische check laten uitvoeren voor vaste lijn via mijn iPad.

De telefoonlijn is toen automatisch omgezet naar de poort die werkte, poort 1. Dat was in 3 minuten gebeurd en het werkte. 

Dit ter info. Nogmaals dank voor meedenken.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Fijn dat je er uiteindelijk zo uit gekomen bent ​@Gillie370, goed om te horen en dank voor het delen!