Skip to main content

Waarom is bellen met de vaste telefoon zo ontzettend duur?

 

*Admin: eigen topic aangemaakt

@kiekedief 

Daarom gebruik ik 'm al 8 jaar niet meer om mee te bellen. Alleen gebeld worden (maar vrijwel niemand belt er ook nog naar).

Heb sinds half jaar ook nieuw mobiel abo waarmee je naar heel de Europese Unie binnen de bundel belt. En die is onbeperkt dus ik bel "gratis". Ook naar m'n bonuszus in Zweden en m'n tante in Duitsland.
Bellen via Whatssapp is met de mobiel ook nog een optie.


Hi Kiekedief, welkom op het forum. 

Duur is een vrij relatief begrip. De belangrijkste vraag is hoelang je belt in de maand. Zo hebben wij bijvoorbeeld ook het Bel Onbeperkt Altijd pakket, waarmee je voor € 16,50 per maand onbeperkt kunt bellen naar mobiele en vaste nummer naar 80 landen. Zie hieronder. Een andere optie is om te kijken of je de bundel van je mobiele telefoon kunt verhogen, eventueel ook met Onbeperkt bellen erbij. Onze nieuwste abonnement bieden deze mogelijkheid. 

Ik hoor graag van je mocht ik je verder kunnen helpen hiermee. :relaxed:


Veel mensen stappen over naar één mobiel abbonement met onbeperkt bellen en laten hun huisnummer vervallen. Ik wil deze wel houden maar betaal eigenlijk elke maand geld zonder er echt gebruik van te maken.


Kiekedief, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.