Skip to main content
Antwoord

Belonbeperkt altijd uitzetten

• November 28, 2020
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

Goedemorgen,

Kan iemand voor mij belonbeperkt altijd uitzetten in mijn abonnement. Dit is namelijk niet mogelijk in mijn account.

Ik hoor graag van jullie.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Welkom op het forum @Jannie1946, tot begin van deze week was het inderdaad niet mogelijk dit als klant zelf te doen. Inmiddels is dit opgelost en kan het worden uitgezet door klanten in MijnKPN. 

Wijzigen via MijnKPN:

• Log in bij MijnKPN
  • Kies Producten
  • Kies je Thuis product
  • Klik op Extra opties wijzigen of toevoegen
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2020

Welkom op het forum @Jannie1946, tot begin van deze week was het inderdaad niet mogelijk dit als klant zelf te doen. Inmiddels is dit opgelost en kan het worden uitgezet door klanten in MijnKPN. 

Wijzigen via MijnKPN:

• Log in bij MijnKPN
  • Kies Producten
  • Kies je Thuis product
  • Klik op Extra opties wijzigen of toevoegen

• Topper
  • October 1, 2021

Geacht Forum, per 15 oktober ben ik drie maanden afwezig en is het derhalve niet nodig mijn Belonbeperkt abonnement aan te laten staan. Als ik dit abonnement op de dag voor vertrek uitzet, per wanneer gaat deze wijziging dan in? En vervolgens, activeer ik het abonnement opnieuw na thuiskomst, wanneer gaat deze wijziging dan in? Bij voorbaat dank voor uw reactie. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @KPNPaul, dit soort wijzigingen gaan per direct in. Dus als jij besloot BelOnbeperkt uit te zetten zal dat per direct zijn.Â