Skip to main content

Ik wil graag gebruik maken van BelBelOnbeperkt Nederland maar in mijnkpn kan ik het niet vinden en dus niet activeren. Wat nu te doen.

Belonbeperkt NEDERLAND zit alleen bij een Hussel abonnement. Als je dat hebt dan kan het via de klantenservice of een moderator hier op het forum aangezet.
Op dit moment ontbreekt bij iedereen de optie om het zelf aan/uit te zetten in MijnKPN.

Maar: heb je momenteel een mobiel abonnement? Hoe oud? Als je dat vernieuwt met Hussel en onbeperkt bellen, slechts 1 euro per maand meer dan met 150 min/sms, dan bel je naar en in de hele E.U. gratis.

Belonbeperkt Nederland is alleen voor NL nummers (netnummers en 06) en nog eens een tientje i.d. maand.

Voor een moderator hier is de wachttijd ca. 5 dagen en dan is het handig als je je gegevens al ingevuld hebt in je forumprofiel.

Tel.nr. KPN: 0800-0402.


Welkom op het forum @Bepthee. In MijnKPN is het momenteel niet mogelijk om de bel opties te veranderen. Is er inmiddels al contact geweest met de klantenservice via het servicenummer 0800-0402 om de beloptie te wijzigen? 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het via de klantenservice is gelukt.Â