Skip to main content

Waar kan ik binnen Mijn KPN de bundel Onbeperkt Nederland voor 9,99 euro aanzetten? Ik zie niet hoe dat moet. Ik heb wel een vaste telefoon maar zonder bundel tot nu toe

 

Hallo @rbrrbr, bedankt voor je berichtje.

Als je internet voor thuis met daarbij vaste telefoon hebt afgesloten vòòr 2 september 2019, dan kun je alleen kiezen uit BelOnbeperkt Altijd of BelOnbeperkt Avond & Weekend. Met BelOnbeperkt Altijd bel je onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen voor slechts € 16,50 per maand. Met BelOnbeperkt Avond & Weekend kun je op maandag t/m vrijdag tussen 19:00 en 08:00 én in het weekend onbeperkt bellen. Dit kan ook naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen voor slechts € 9,50 per maand.

Wil je graag BelOnbeperkt Nederland aanzetten? Vernieuw dan je internetabonnement in MijnKPN.


Ik heb mijn internet abonnement vernieuwd (van instap surfen en bellen, naar hussel), maar kan in mijnKPN nog steeds niet de optie Onbeperkt Nederland kiezen?


Als je nu een Hussel abonnement hebt, zou het dat wel moeten. Dat laat ik onderzoeken, want dit hoor jij als klant zelf te kunnen regelen. Ondertussen kan ik het voor je aanzetten of een medewerker van de klantenservice via 0800-0402. Als je jouw profiel invult, dan activeer ik het voor je.


Beste Jeroen,

 

Ik heb m'n profiel verder ingevuld, je mag BelOnbeperkt Nederland abonnement voor me aanzetten.

 


BelOnbeperkt Nederland heb ik voor je geactiveerd @LeenSon . Per e-mail ontvang je een bevestiging van de bestelling.


Hallo Jeroen,

 

Ook ik heb m'n internet abonnement omgezet naar Hussel en kan nu niet de optie BelOnbeperkt Nederland  aanzetten. (Dit staat niet bij de opties die ik kan kiezen). Ik heb mijn profiel ingevuld. Kun je  het ook voor mij aanzetten?

groeten,

Dick


Goedemorgen @DickMaaijen. Ik heb ook voor jou BelOnbeperkt Nederland geactiveerd op het abonnement. Per e-mail ontvang je een bevestiging.


Beste moderator,  Onlangs heb ik mijn Standaard (internet + vast bellen) abonnement omgezet naar een Hussel abonnement omdat een KPN medewerker mij verzekerde dat ik bij het Hussel abonnement wel zelf via Mijn KPN de optie “Onbeperkt Bellen Altijd”  per maand kan aan- of uitzetten. Nu dit helaas niet kan voel ik me door KPN op het verkeerde been gezet. Het blijkt dat veel KPN medewerkers/moderators hier ook niet van op de hoogte zijn. Hoe zit dit nu? Hier klopt iets niet.


Helaas is dat op dit moment niet mogelijk via mijn kpn.  Je kan er voor bellen of wachten op een moderator. 


Wanneer is het wel weer mogelijk? Deze optie is nl. al maanden niet meer mogelijk en de klant is hierover niet geïnformeerd worden, blijkt telkens opnieuw gezien het aantal meldingen op dit forum.


Het lukt mij ook niet onbeperkt bellen nederland aan te zetten. Heb ook een Hussel abonnement. Kunnen jullie dit voor mij ook activeren? Erg irritant dit!

 


Het lukt mij ook niet onbeperkt bellen nederland aan te zetten. Heb ook een Hussel abonnement. Kunnen jullie dit voor mij ook activeren? Erg irritant dit!

 

Hallo @FotAd, als jij jouw forumprofiel invult, ga ik het voor je regelen. 


Ingevuld. Grt Anton 


Het lukt mij ook niet onbeperkt bellen nederland aan te zetten. Heb ook een Hussel abonnement. Kunnen jullie dit voor mij ook activeren? Erg irritant dit!

 

Ik heb het voor je geactiveerd. 


Top, dankjewel.

 


Ook ik kan de optie BelOnbeperkt niet (meer) activeren. Sterker de optie is helemaal verdwenen.

Kan dit hersteld worden?


Ook ik kan de optie BelOnbeperkt niet (meer) activeren. Sterker de optie is helemaal verdwenen.

Kan dit hersteld worden?

Dat het verdwenen is, is ons reeds bekend. De ontwikkelaars zijn bezig om dit allemaal weer terug te brengen in MijnKPN. Tot die tijd kun je het activeren en uitzetten via de klantenservice. 


Dank voor uw bericht. Jammer dat dit niet aan de klant wordt gemeld.

Kunt u mij aan aangeven hoe ik digitaal de klantenservice kan bereiken? Dat had ik nl. geprobeerd en kwam toen hier op een forum uit.  Ik heb nu het gevoel in een vicieuze cirkel terrecht te zijn gekomen.


Op het forum zijn er moderators zoals ikzelf. Moderators zijn werknemers van KPN. Als jij jouw profiel invult, dan activeer ik de belbundel. Tevens kun je de klantenservice bereiken via 0800-0402 of via de contactpagina een chat starten. 


Dank, heb mijn profiel ingevuld. Zou fijn zijn als het BelOnbeperkt op deze manier geregeld kan worden.

Via nummer 0800-0402 is het mij nl. niet gelukt. Werd tot twee keer toe uit de wachtrij verwijderd, heb daarna dat traject verlaten en zoek nu mijn heil via deze weg.


Het Onbeperkt Bellen is geactiveerd. Per e-mail komt er nog een bevestiging. 


Heb abonnement alles-in-1-thuis standaard en wil belonbeperkt Nederland aanzetten. Dit lukt me niet. Graag hulp.

 

 


@AMX1967 

Zoals je al in dit topic kunt lezen maakt Belonbeperkt Nederland geen deel uit van Alles in 1.

Als je je abonnement wijzigt naar Hussel kun je wel Belonbeperkt Nederland aanzetten. 

N.B.

Heb je mobiel een Hussel abonnement dan heb je sowieso 150 minuten/ sms voor Nederland en E.U. zonder extra kosten. Voor slechts 1 euro meer onbeperkt NL/ EU.


Beste CS, ook graag bij mij vast onbeperkt Ned aanzetten. Kan de optie nergens vinden …

dank groet 


@Paul123456789 

Als je nog een alles in 1 of internet + tv abonnement hebt dan is Belonbeperkt Nederland niet mogelijk. 

Als je wijzigt naar het Hussel abonnement kun je de optie erbij nemen. 

Voor deze wijzigingen kun je het beste de klantenservice bellen via het gratis nummer 0800-0402.