Skip to main content

Het instellen van ‘bel onbeperkt Nederland ‘ lukt niet  ! Ik heb een 3 in 1 hussel abonnement . 

Dag @Pmk. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp probeer je BelOnbeperkt Nederland aan te zetten, maar lukt dit niet. Klopt dat? Je zou BelOnbeperkt moeten kunnen aanzetten via MijnKPN. Waar loop je vast? Wat lukt er precies niet? Als je een foutmelding krijgt, wil je die hier dan delen? 

Vul verder alvast je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder en geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Dag Natasja, Alvast bedankt voor de reactie .

Als ik inlog op Mijn KPN ga ik naar produkten dan extra opties :bellen.

In deze rubriek geen opties om belObeperkt aan te zetten.

Ook onder Overige geen mogelijkheid

Dus wat doe ik verkeerd ?

Mijn profiel is ingevuld .


Dit komt bij een klein deel van de klanten voor. Dan is de optie Belonbeperkt gewoon niet aanwezig in MijnKPN. (ook niet voor uitzetten)

Belonbeperkt Nederland kan alléén bij Hussel.

@Natasja zou dit i.i.g. wél voor je aan kunnen zetten. Het systeem waar zij toegang toe heeft is net anders dan ‘onze’ MijnKPN Accounts.

Overigens… als je een mobiel hebt met een belbundel (bij KPN 150 of onbeperkt) is Belonbeperkt Nederland natuurlijk een dúre grap.


Bedankt PeterG voor de info .

Ik heb nog niets van Natasia gehoord of het 

mogelijk is dit in mijn Hussel abonnement  te veranderen .


Je weet zeker dat je Belonbeperkt Nederland wilt? Want met een mobiel abonnement met bundel is bellen binnen Nederland (en de EU) binnen die bundel natuurlijk veel goedkoper :wink:


Ja dat is zeker ! De vaste telefoon wordt hier nog volop gebruikt , vandaar de vraag . Bij het aangaan van het Hussel abonnement vergeten aan te zetten , daarom begrijp ik niet goed dat de mogelijkheid nu niet aanwezig is .

Bedankt voor je info !


Er zal hier nog weer een mod. komen.

( @Natasja , kun je Belonbeperkt Nederland aanzetten bij Pmk aangezien deze het niet zelf kan via MijnKPN [optie ontbreekt])


Hallo @Pmk. Sorry voor de late reactie! Je topic was me aan de aandacht ontglipt. Ik heb zojuist BelOnbeperkt Nederland voor je aangezet. Als het goed is heb je daar zojuist een bevestiging van gehad. :slight_smile:


Dag Natasja , bedankt voor het aanzetten van BelOnbeperkt Nederland ! 
De bevestiging is binnengekomen.


Top, fijn dat BelOnbeperkt nu actief is. :slight_smile: Als er nog iets is dat ik voor je kan doen, laat het dan gerust weten. 


Beste Natasja,

Ik heb het zelfde probleem als Pink.

Wat kun je voor mij betekenen?

 


@C van Tilborgh 

Je hebt al een Hussel abonnement thuis? Dan kan het aangezet. Snelst is, lijkt me zo, even bellen met 0800-0402. Je kunt tegen de bot dan bv zeggen “ik wil belonbeperkt laten aanzetten”.

Een KPN moderator “kan eventjes duren” (ca. dag of 3). Natasja werkt niet meer bij KPN: Oud Moderator namelijk.


@C van Tilborgh

Je hebt al een Hussel abonnement thuis? Dan kan het aangezet. Snelst is, lijkt me zo, even bellen met 0800-0402. Je kunt tegen de bot dan bv zeggen “ik wil belonbeperkt laten aanzetten”.

Een KPN moderator “kan eventjes duren” (ca. dag of 3). Natasja werkt niet meer bij KPN: Oud Moderator namelijk.

Peter, dank je wel en ik ga bellen.