Skip to main content

Gezien het feit dat onze vaste lijn tegenwoordig nauwelijks meer gebruikt wordt voor naar buiten belles, Wilde ik Belonbeperkt Nederland uitschakelen.

Vroeger werkte dat gewoon via MijnKPN. Nu lijkt dat niet meer te kunnen.

graag z.s.m. deze module uitschakelen, aangezien het een behoorlijk bedrag per maand betreft.

Bij diverse abonnees is het uit MijnKPN verdwenen heb ik begrepen.

Je hebt het over Belonbeperkt Nederland; ik neem dus aan dat je al een Hussel abonnement hebt.

Een moderator kan het eruit halen voor je. Daarvoor zijn wel gegevens nodig, dus vul je je profiel hier even in? Dan geef je toestemming en kunnen ze je opzoeken in de admin. De meeste gegevens (die waar privé bij staat) zijn niet publiekelijk te zien.

Hmm, Belonbeperkt Nederland is net geen tientje per maand.

De wachttijd voor een moderator is enkele dagen. Het is druk bij webcare.


Hi @PeterG, mijn profiel is up to date, zou goed moeten komen. Inderdaad is bij mijn overstap naar Hussel deze mogelijkheid verdwenen uit mijn menu. Net geen tientje per maand is toch net geen 120 Euro per jaar, voor een lijn die alleen nog voor binnenkomende telefoontjes is best zonde. 

 


Hoi @MennovanEck97, 

Het is inderdaad zonde om te betalen voor een optie die je niet gebruikt. Ik help je graag verder. Om BelOnbeperkt Nederland uit je pakket te halen, wil ik je vragen om ter verificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN in je Forumprofiel in te vullen en hier even een seintje te geven nadat je dat gedaan hebt. Dan doe ik de rest! 


Hallo @Heine ik heb dat inmiddels gedaan (in mijn persoonlijke aantekeningen).

Bedankt alvast


Bedankt, ik heb de wijziging voor je doorgevoerd, je ontvangt een mail ter bevestiging. Mochten er nog vragen over zijn, stel die gerust. :slight_smile:


Hallo @Heine, de mail is binnengekomen en de wijziging verwerkt. 

 


Reageer