Skip to main content

Ik heb mijn Abonnement Internet & bellen op 25 februari gewijzigd.
Ik had Belonbeperkt avond & weekend voor € 9,50. Deze heb ik stop gezet.  Is ook bevestigd per email
Ik heb nu nog gewoon een vaste lijn om gebeld te worden.
Op mijn laatste factuur (Ontv 25 feb) over 24 februari t/m 23 maart staat het bedrag voor internet & bellen € 44,63 + de 9,50.
Vraag: heb ik nu nog Belonbeperkt tot 23 maart of wordt dit verrekend met de volgende factuur?
Ik durf nu even niet meer te bellen in avond en weekend.

Nee, het heeft elkaar gekruist. Opties (w.o Belonbeperkt) worden bij KPN per direct uitgezet. Uiteraard kon de rekening, per 24 febr. gemaakt niet meer aangepast. Op dat moment was Belonbeperkt er nog.

Je hebt dus nu GEEN belonbeperkt meer. (dus bellen met je mobiel met de belbundel :wink: ).

Bij de volgende rekening zal het in mindering worden gebracht. :relaxed:

 


Wat zijn eigenlijk de kosten voor het hebben van een vaste lijn? Ik heb de vaste lijn eigenlijk alleen nog uit gewoonte. Ouderwets.  Of zit dat vast in het abonnement?


Met internet & bellen is dat apart, maar zal de extra abonnementskosten voor vast nummer uitkomen op zo'n € 2 per maand. En de gesprekskosten:
Binnen Nederland (naar mobiel en vast): € 0,15 starttarief + € 0,15 per minuut (laatste minuut per seconde).

Binnen rest E.U.: starttarief € 0. En € 0,23 per minuut (laatste minuut per seconde).

Met een mobiel abonnement van na sept. 2017: Bellen in/naar E.U. binnen bundel. Buitenbundel 23 cent per minuut.