Skip to main content
Antwoord

Belonbeperkt wijzigen

• October 15, 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik mijn abonnement wijzigen van Belonbeperkt Atijd naar Belonbeperkt Nederland.

Deze optie is niet beschikbaar bij MijnKPN.

Met vriendelijke groet

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @ltulp. Welkom op het KPN Forum. Op dit moment is er een foutje in Mijn KPN waardoor je het zelf niet kan aanpassen. Dit is een bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Ik heb zelf wel de mogelijkheid om Bel Onbeperkt altijd te wijzigen/verwijderen. Er zijn 2 varianten. Bel Onbeperkt altijd en Bel Onbeperkt avond/weekend. Op deze pagina lees je hier meer over. Als je wilt dat ik het voor je aanpas, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2020

Hoi @ltulp. Welkom op het KPN Forum. Op dit moment is er een foutje in Mijn KPN waardoor je het zelf niet kan aanpassen. Dit is een bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Ik heb zelf wel de mogelijkheid om Bel Onbeperkt altijd te wijzigen/verwijderen. Er zijn 2 varianten. Bel Onbeperkt altijd en Bel Onbeperkt avond/weekend. Op deze pagina lees je hier meer over. Als je wilt dat ik het voor je aanpas, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt aangevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :blush: