Ik kan niet meer via mijn KPN het belonbeperkt van mijn vaste telefoon stopzetten. Dit is een dure liefhebberij waar is zo snel mogelijk vanaf wil. Ik bel eigenlijk alleen nog met mijn mobiel.
s.v.p. zo snel mogelijk stopzetten.
Ik kan niet meer via mijn KPN het belonbeperkt van mijn vaste telefoon stopzetten. Dit is een dure liefhebberij waar is zo snel mogelijk vanaf wil. Ik bel eigenlijk alleen nog met mijn mobiel.
s.v.p. zo snel mogelijk stopzetten.
Hoi
Ik heb mijn gegevens ingevuld
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het Bel Onbeperkt Altijd pakket uit jouw abonnement verwijderd. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Dank je! Alleen jammer dat het via een omweg geregeld moet worden en dat je het niet meer zelf kunt doen.
Normaal gesproken kun je een pakket toevoegen/verwijderen in Mijn KPN, maar omdat het bij jou niet lukte heb ik het voor je gedaan?
ruim 1 maand geleden contact gehad. Toen is de belofte gedaan dat het maandbedrag van belonbeperkt € 16,50 terug gestort zou worden, maar nog niets gezien??. Het zou fijn zijn als het geregeld wordt!
*admin: verplaatst naar je eigen topic
Hoi
Ook ik wens ons
Ook ik wens ons
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.