Skip to main content

LS,

 

Als ik de zoekfunctie binnen dit forum gebruik kom ik deze vraag herhaaldelijk tegen: hoe zet ik de optie “BelOnbeperktAltijd” uit. Je raadt het al: ook bij mij lukt dit niet… De optie is, èn niet via de website èn niet via de app, ook maar ergens te vinden. Alle schermafdrukken in de andere topics ten spijt, de optie wordt simpelweg niet getoond.

Dus ook bij mij vandaan het verzoek om deze optie per zo snel mogelijk uit te zetten!

 

(En de daarop volgende vraag: waarom werkt dit dan niet gewoon zoals overal beschreven? Voorkomt jullie een hoop werk en ons een hoop frustratie en zoekwerk…. 😉 )

 

Dank!

Hallo @NielsP ,

Dit uitzetten is inderdaad online vaak niet mogelijk. 
 

Als het uitzetten online niet lukt via Mijn KPN, dan kun je het b.v. snel regelen via de chat of per telefoon. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Tenslotte kun je langslopen bij een KPN-winkel. 


Hallo Noordzee,

 

Dank voor je snelle reactie. Ik ben het er echter niet mee eens, je legt nu het alternatief/initiatief voor een niet zoals bedoeld werkende website neer bij de klant. KPN geeft aan dat dit soort zaken snel en eenvoudig via de website geregeld kan worden, zorg daar dan ook voor….

 

Dus ik wacht even de reactie van een KPN medewerker af!

 

 


@NielsP 

Dat is jouw goed recht natuurlijk. Maar heel erg snel zal het dan niet geregeld worden. Het is momenteel heel druk op het forum. 
 

Er komt hier vanzelf een moderator langs, dat kan dus wel enkele dagen duren. 


Hallo @NielsP. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om dit zelf te regelen via MijnKPN. Ik heb het nu voor je uitgezet en is het niet meer actief op jouw abonnement. Per e-mail ontvang je een bevestiging.
Het is ook erg druk op het forum vandaar dat je nu pas een reactie krijgt van een moderator.