Skip to main content

Eerst Telfort als provider, deze is overgenomen door KPN, het abonnement en de kosten zouden het zelfde blijven dus niet hé. Nummerherkenning is sinds de overname niet meer in gebruik en nu moet  je € 1,26 gaan betalen voor de nummer herkenning. Dit is gewoon een verborgen en verkapte verhoging van het abonnement. Ik ga dus de Consumentenbond en Radar hierover informeren en vragen of dit uberhaupt wel mag? gewoon een smerige streek van KPN, waarschijnlijk overstappen op een andere provider! Verder is de ontvangst op TV slecht regelmatig geeft deze aan dat er geen verbinding is met het modem, terwijl deze in orde is en internetverbinding klapt er om de haverklap uit.

Welkom op ons forum @tiepper.

Ik weet niet waar jij ziet dat uitgaande nummerweergave geld kost, maar dat was altijd gratis bij ons en dat is het nog steeds. Daar hoef je niet voor te betalen. Dus ik zie zo niet waar hier sprake is van een smerige streek. Jouw abonnement is nog steeds exact hetzelfde als het ook was bij Telfort.

Over de verstoringen die je hebt kun je het beste contact opnemen met onze helpdesk. Dat kan via ons gratis nummer 0800-402. Mijn collega kan dan samen met jou wat testen op de lijn uitvoeren om te kijken waar het probleem kan zitten.