Skip to main content
Antwoord

Bijna niet mogelijk om contact met KPN te krijgen

• October 21, 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Het is bijna onmogelijk om iets op deze site te plaatsen over een klacht telefonisch contact opnemen is al helemaal onmogelijk bij KPN zo gauw als je met een klacht komt sluiten ze je wachtwoorden af en kun je op geen enkele manier meer contact opnemen. Ik hoop dat deze recensie wel op de site komt te staan of ergens zodat mensen zich tweemaal bedenken voordat ze in tekenen of afsluiten bij KPN de grootste oplichters. Ze halen hier binnen met een mooi praatje en achteraf word je met een mes in je rug gestoken voor mij, nooit geen KPN meer

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Wimke 2 wat is je concrete vraag of waar loop je tegenaan, kunnen we het hoer op het forum proberen op te lossen?

de helpdesk van KPN is te bereiken via 0800 0402, X. Facebook, Instagram of een terugbelafspraak via onderstaande link:

Eventueel kun je via onderstaande link een klacht indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Beste ​@Wimke 2 wat is je concrete vraag of waar loop je tegenaan, kunnen we het hoer op het forum proberen op te lossen?

de helpdesk van KPN is te bereiken via 0800 0402, X. Facebook, Instagram of een terugbelafspraak via onderstaande link:

Eventueel kun je via onderstaande link een klacht indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 21, 2025

KPN bereiken:

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.
Of bezoek een winkel.

Genoeg mogelijkheden lijkt mij zo.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • October 21, 2025

KPN heeft tenminste nog fysieke winkels waar je langs kunt gaan met je vragen, klachten of  problemen.  Of om iets nieuws te kopen natuurlijk.  Dit in tegenstelling tot  bijv.  de banken-sector, die is pas echt onbereikbaar.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 21, 2025

En even als toevoeging/vraag; wat bedoel je met “zodra je een klacht meldt passen ze al je wachtwoorden aan”? Dit vind ik wel een sterke opmerking moet ik eerlijk zeggen. 

Een klacht indienen kan ook via https://kpn.com/klacht . Een medewerker belt je dan binnen een X aantal werkdagen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 22, 2025

Hoi ​@Wimke 2 , welkom hier op de KPN Community en bedankt voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk een heel stuk minder :(

Zoals je al in de reacties kunt lezen, zijn er verschillende manieren om met ons in contact te komen. Ook wordt er aangegeven via welke weg je een klacht in kunt dienen, kun jij met deze informatie verder uit de voeten? Je mag ook hier in dit topic aangeven wat je klacht is zodat wij met je mee kunnen denken. Hoor het in ieder geval graag van je!