brief gekregen waarin glasvezel aansluiting word aangekondigd. Vraag ik heb ook een vaste telefoon aansluiting kan ik die met hetzelfde nummer blijven gebruiken ???
Hallo
Jazeker. Je behoudt jouw huidige telefoonnummer via de vaste lijn. (En dat schrijf ik mede uit eigen ervaring. )
top bedankt dus die oude telefoon lijn blijft naast de glasvezel kabel gewoon bestaan begrijp ik
Ja. Bellen gaat tegenwoordig gewoon over internet. Waarschijnlijk belt u nu al over internet. Zit uw telefoon aangesloten op de Experiabox?
ja Nick dat klopt dus oude telefoonkabel vervalt en gaat mijn telefoon gesprek via de glasvezel bedankt wel weer verschillende uitkomsten dat kpn dit niet goed informeerd bij de aankondiging
top bedankt dus die oude telefoon lijn blijft naast de glasvezel kabel gewoon bestaan begrijp ik
Klopt , maar wel verbonden via een andere kabel.
dat kpn dit niet goed informeerd bij de aankondiging
De meeste mensen denken hier helemaal niet over na. Als KPN hier zelf over begint roept dat bij veel mensen alleen maar vragen op.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.