Skip to main content

Ik heb een vaste telefoon duo pack en wil de twee telefoons tegelijk gebruiken, is dat mogelijk?

Hallo @De Panda 

 

Dat kan op deze manieren volgens de handleiding:

 

Mocht je bedoelen dat je ze elk op een aparte externe lijn wilt gebruiken dan kan dat niet.


Hallo @De Panda je kunt ze wel tegelijk gebruiken als je intern wilt bellen met elkaar anders niet.

 


Beide in hetzelfde gesprek? Dat moet wel kunnen, want dat kan bij de originele Gigaset ook.

Zoek in het menu (basisstation) de functie “meeluisteren'’ op en vink deze aan.

Zie handleiding (PDF) pagina 8. “Bijschakelen in een extern gesprek”.


@De Panda bedoelt of je met beide toestellen tegelijk uit kunt bellen of twee inkomende gesprekken tegelijkertijd kunt voeren. Dat kan dus niet, heb je echt twee nummers nodig.

Mocht het anders zijn, dan heeft @De Panda de vraag niet duidelijk genoeg gesteld.


Ik bedoelde inderdaad of ik met beide toestellen tegelijk extern kan bellen. Jammer dat het niet gaat. Bedankt voor de antwoorden en voor de informatie van de andere functies.


Graag gedaan @De Panda 


@De Panda bedoelt of je met beide toestellen tegelijk uit kunt bellen of twee inkomende gesprekken tegelijkertijd kunt voeren. Dat kan dus niet, heb je echt twee nummers nodig

En twee basisstations. Een op Phone 1 en een op Phone 2.

Zelf heb ik 't zo staan: 

Vaste telefoon bij bezet ( *67*06xxxxxxxx# ) doorgeschakeld naar mobiel. Is bijna hetzelfde als het vroegere wisselgesprek op de vaste lijn. Als vast bezet is er belt iemand naartoe komt die op je mobiel terecht. Indien je een mobiel abonnement bij kpn hebt geregistreerd op hetzelfde adres heb je er geen extra gesprekskosten aan.

Tweede gesprek uitgaand kan ook via mobiel natuurlijk.