Skip to main content

wij hebben een duoset van Chicago. maar nu heeft het toestel kuren. Valt weg, terwijl je de persoon aan de andere kant nog hoort. Of valt helemaal uit. kan dit aan het toestel liggen ??We laten hem wel altijd op de lader staan. En we hebben sinds kort glasvezel.

 

Met vriendelijke groet L Ouwens

 

Hoi, welkom op het forum.

Is dat deze set? Hoe lang heb je 'm?

Of valt helemaal uit.

Is dan de display van de handset helemaal uit?

Heb je het probleem met beide handsets?

We laten hem wel altijd op de lader staan.

Dat bekort de levensduur (lees capaciteit) van de oplaadbare batterijen flink. En de batterij-aanduiding is dan ook niet meer betrouwbaar. Geeft volle batterijen aan, maar kan dan al na paar minuten bellen inderdaad uitvallen.

En we hebben sinds kort glasvezel.

Ik ga er op dit moment nog niet van uit dat het daaraan ligt. Welk modem heb je?

 

N.B.

Zelf heb ik al dik 9 jaar de vaste niet meer. Veel te duur. Mobiel abonnement(je) is goedkoper; ook met bellen.


Een jaar of5 schat ik , dat we de toestellen hebben. De display  valt ,nadat ik degene die ik bel mij niet meer hoort, wel uit.

Onze modem heet Fritz box

 

L Ouwens


De display  valt ,nadat ik degene die ik bel mij niet meer hoort, wel uit.

Dan eerst maar eens nieuwe oplaadbare batterijen kopen voor dié handset.

AAA, NiMH, aanbevolen 750 mAh


Hoi @Leonie Ouwens. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw telefoontoestel af en toe uitvalt. Ik zie dat PeterG heeft geadviseerd om de batterijen eens te vervangen. Dat lijkt mij een goed idee. Heb je inmiddels al getest met nieuwe batterijen? Ik ben erg benieuwd of dat het probleem verhelpt.


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen door de batterijen te vervangen. Als je ons advies toch nog nodig hebt, dan horen we dat we dat graag!