Skip to main content

Hallo,

gisteren hebben we een Chicago duopack telefoon gekocht, basisset en handset.

Batterijen opgeladen en alle gegevens ingevoerd. Bellen lukt niet en er naar toe bellen ook niet.

geen doorschakeling actief, dus daar kan het niet aan liggen. De handleiding bekeken en kan de antwoorden niet vinden.

Help!

Hallo @Franciscus heb je de handsets wel aangemeld bij het basisstation?

En de kabel van het basisstastion naar de PHONE1aansluiting van het modem gekoppeld?

 

 


Ja dat is allemaal gedaan, nu blijft de bezettoon klinken?


Neem je überhaupt vaste telefoon af bij je abonnement?

Was die bezet toon/ niet overgaan de reden tot aanschaf van deze set? 


Nee, we hebben abonnement op vaste telefoon! Had hem doorgeschakeld naar onze mobiele telefoon. Toen bleek het soms wat onhandig dat we geen vaste telefoon meer hadden. 


Welk modem (experiabox) heb je?

Log eens in op je modem (experiabox) en check eens de instelling van Phone 1 en Phone 2. Wat staat daar vermeld.

Wat ook wel eens wil helpen is je modem 10 seconden stroomloos maken. Dan worden gegevens opnieuw geladen.

Ik heb 'm zelf zo doorgeschakeld staan dat eerst de huistelefoon enkele keren overgaat. Na 4 x gaat ie dan naar de mobiel. Maar ja, hier is als ik de deur uit ben, niemand thuis.


Experiabox V10. Zal ik doen als Max verstappen heeft gewonnen😉.

ik zal eens inloggen op router. Dank voor je moeite!

 

 


Dit staat er nu. Hoe kan ik telefoon toevoegen?

 


Blijkt niet geregistreerd???.


Hallo @ElsS je zou de V10 een fabrieks-reset kunnen geven en dan controleren of het nummer geregistreerd is, anders even bellen met 0800 0402, inzake een telefoonstoring vaste telefoon.

Succes.

 


Blijkt niet geregistreerd???.

Had ik enkele weken terug ook na korte storing. 

V10 even 10 seconden uit bleek het nummer te herladen. 


Hallo,

router 10 seconden uit gezet. Heeft niet geholpen. Krijg nog steeds bezettoon.

wat kan ik nu nog doen?


wat kan ik nu nog doen?

Hier moeten dus technische krachten bij komen.

Dat kan via (1) een kpn moderator of je belt kpn (2) via gratis nummer 0800-0402.

Als je wilt en kunt wachten op een kpn moderator, de wachttijd is ca. 3 dagen van af het plaatsen van het startbericht, dan je forumprofiel hier zo volledig mogelijk invullen. Ze kunnen het dan zelf herstellen of schakelen een achterliggende afdeling in.

https://forum.kpn.com/settings/profile (de met privé aangeduide zijn alleen te lezen door jouw en de moderators, niet alle andere gebruikers, bezoekers, wereld)

Telefonisch is kpn morgen vanaf 08:00 uur weer bereikbaar.


Dank voor alle moeite, komt goed!👍😜