Skip to main content

Goedemiddag,

In 2020 en begin 2021 meerdere keren uitval gehad van de vaste telefoon door ondergrondse kabelbreuk.

Diverse keren monteur geweest. Dit kunnen jullie nalezen in de rapportages die steeds gemaakt zijn. oa in september, november, december 2 x en januari 2021 2x . de monteur gaf steeds aan dat de kabel versleten is en ook niet meer vervangen zou worden. Op advies van de monteur zijn we overgestapt op internet + bellen dit gaat via een andere kabel.

Nu vraag ik langs deze weg compensatie aan voor de periodes die we geen telefonie hebben gehad. Elke kabelbreuk bracht met zich mee 14 dagen geen telefonie. 

Voor de vele weken geen telefonie vraag ik een financieel compensatie.

Klantenservice van KPN gaf aan de compensatie via dit forum aan te vragen, is dit wel het goede advies?

m vr gr NJ van Arkel

 Over compensatie kan ik als eenvoudige meelezer niets zeggen, maar dit valt me op :

Op advies van de monteur zijn we overgestapt op internet + bellen dit gaat via een andere kabel.

Andere kabel ? Is dat glasvezel ?


Hoi @NJ van Arkel, welkom.

Wat vervelend dat jij geen telefonie hebt gehad, maar voor compensatie zit je hier niet helemaal op de juiste plek. Ik raad je aan contact op te nemen met mijn collega's van de telefonische klanten service via 0800-0402 of via de chat op onze website.Â