Skip to main content

We zijn sinds kort aangesloten op glasvezel en toen is het oude modem (experia box v8) vervangen door een ‘KPN box 12’. We maken gebruik van een extra telefoonnummer. Nummer 1 is gekoppeld aan ‘phone1’ en nummer 2 is gekoppeld aan 'phone2’. Op zich werk dit netjes maar op het oude modem kon ik instellen dat als er naar nummer 1 gebeld werkt beide phone uitgangen actief werden. (als naar nummer 2 gebeld werd dan werd alleen 'phone2’ actief)

Ik zie deze opties niet meer in de interface van de ‘KPN box 12’.

  • Zie ik iets over het hoofd of ziet die optie (nog) niet in de interface?
  • Kan KPN Support dit voor me instellen?

M.v.g.

 

 

We zijn sinds kort aangesloten op glasvezel en toen is het oude modem (experia box v8) vervangen door een ‘KPN box 12’. We maken gebruik van een extra telefoonnummer. Nummer 1 is gekoppeld aan ‘phone1’ en nummer 2 is gekoppeld aan 'phone2’. Op zich werk dit netjes maar op het oude modem kon ik instellen dat als er naar nummer 1 gebeld werkt beide phone uitgangen actief werden. (als naar nummer 2 gebeld werd dan werd alleen 'phone2’ actief)

Ik zie deze opties niet meer in de interface van de ‘KPN box 12’.

  • Zie ik iets over het hoofd of ziet die optie (nog) niet in de interface?
  • Kan KPN Support dit voor me instellen?

M.v.g.

 

 

Hallo @Pieter Post , wat jij bij de V8 kon, kan bij de V10 ook, maar wordt niet ondersteund door KPN. Bij de Box 12 is wat jij wilt niet mogelijk.