Skip to main content
Antwoord

contact met medewerker klantenservice

• May 13, 2020
  • 7 reacties
  • 964 keer bekeken

Waarom krijg ik geen contact met KPN? per telefoon wordt er geen verbinding gemaakt en via de chat wacht ik nu al een half uur voor ik doorverbonden wordt met een medewerker.

Beste antwoord door Dennis Overbeek

@Lizettedevries inmiddels is de telefonische klantenservice weer bereikbaar, maar je kunt je vraag ook hier stellen, waarmee kunnen we je helpen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste @Lizettedevries 

Vervelend dat je geen contact krijgt met KPN, maar dit is de rede:

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

@Lizettedevries inmiddels is de telefonische klantenservice weer bereikbaar, maar je kunt je vraag ook hier stellen, waarmee kunnen we je helpen?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Lizettedevries, welkom op het forum! Goed dat je hier contact zoekt. Het is inderdaad flink druk de laatste tijd (ook hier), waardoor contact met ons wat langer op zich laat wachten dan je van ons gewend bent. Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen? Zo niet, dan kun je je vraag hier inderdaad altijd stellen.

• Topper
  • August 7, 2020

Heeft iemand voor mij het mailadres van de klantenservice, het adres voor een persoonlijke chat OF het telefoonnummer van de klantenservice. (ik kan het NIET vinden op de zeer ongebruiksvriendelijke site van KPN)

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 7, 2020

0800 0402

Tegen de computer zeggen dat je een medewerker wilt spreken. 

• Nieuwkomer
  • August 7, 2020

Klantenservice 0800-0402

• Topper
  • August 7, 2020

Dank U ;-)