Skip to main content

ik probeer mijn moeder te bellen maar is steeds in gesprek. ook zij krijgt in gesprek als ze iemand belt. ik ben net langs geweest maar geen rare dingen op haar telefoon. 

 

Hallo @oma nobel , wat voor soort telefoonabo heeft jouw moeder, de telefoon gewoon in het PTT/KPN-contact in de muur of de telefoon aangesloten op een modem, indien het laatste welk merk en type modem?

Al eens een andere vaste telefoon geprobeerd?

 

 


ik ben net langs geweest maar geen rare dingen op haar telefoon. 

Wat raar. Als jij dus wel met je moeders telefoon kan bellen doet zij toch iets verkeerd lijkt me.

Verder zijn de vragen van JanD wel zeer relevant.


gewoon PTT wand contact

 


ik krijg ook in gesprek toon als ik met de telefoon van mijn moeder bel.

ik heb geen andere telefoon tot mijn beschikking.


belvrij weekend abonnement

 


Hallo @oma nobel , even vanaf een andere telefoon 0800 0402 bellen.

Succes.

 

 

 

 


ik krijg ook in gesprek toon als ik met de telefoon van mijn moeder bel.

Oh, ik trok een andere conclusie n.a.v. je opmerking (maar dat had je door).

Wat gebeurt er als je moeder de telefoon uit het wandcontact haalt en jij vervolgens haar nummer belt? Krijg je dan “in-gesprek” terwijl er geen toestel op zit zal er een monteur aangestuurd moeten worden.
Krijg je gewoon de “overgaan-toon” dan zit het in haar telefoontoestel.


Goedemorgen @oma nobel! Wat super vervelend dat jouw moeder telefonisch niet bereikbaar is! In dit soort situaties is de tip van JanD het beste en het snelste: vanaf een andere telefoon met ons bellen! Voor de volledigheid onze contactgegevens:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Is jouw moeder inmiddels weer telefonisch bereikbaar?


breuk in de kabel. bedankt voor het meedenken. 21 sept komt de monteur.


Dat is balen, fijn dat er volgende week een monteur komt! Bedankt voor jouw terugkoppeling en, ondanks deze storing, alvast een mooi weekend toegewenst!