Skip to main content

In de online handleiding staat dat je de dect telefoon met het modem moet verbinden met het groene snoertje met groene stekkers. Hoe kom ik aan zo’n snoertje?

“de” DECT telefoon en “het” modem ?

een beetje meer uitleg zou wel handig zijn, mijn kristallen bol is ter reparatie opgestuurd :-)


Dect telefoon: een vaste telefoon met draadloze ‘hoorn’. Het basisstation moet je aansluiten op de Experia box (modem). Vóór de glasvezel stak je de stekker in zo’n speciaal stopcontact van de KPN, nu moet het in de Eperiabox, maar met een ander stekkertje. Een snoertje met aan twee kanten ( voor in het basisstation, andere kant in Eperia box) heb ik dus niet. Hoe kom ik daar aan? Lastig zoeken ook als je de naam niet weet van die stekkertjes.


Hallo @Momoni , je hebt gewoon een telefoonsnoer nodig met aan beide zeiden een RJ11 stekkertje, zo'n snoer wordt ook altijd meegeleverd met een dect telefoon.  Dat snoer steek je aan de ene kant in het basisstion van de dect en de andere zijde steek je in de Phone poort 1 (groen) van het modem.

 


Dect telefoon: een vaste telefoon met draadloze ‘hoorn’. Het basisstation moet je aansluiten op de Experia box (modem). Vóór de glasvezel stak je de stekker in zo’n speciaal stopcontact van de KPN, nu moet het in de Eperiabox, maar met een ander stekkertje. Een snoertje met aan twee kanten ( voor in het basisstation, andere kant in Eperia box) heb ik dus niet. Hoe kom ik daar aan? Lastig zoeken ook als je de naam niet weet van die stekkertjes.

  

Dank voor de toelichting. Die kabeltjes kun je bij elke bouwmarkt halen in diverse lengtes.

 


Dank je wel! Ik dacht dat het een heel bijzonder snoertje was. Ik vind hem nu vast wel.👍😃


Hallo @Momoni KPN levert inderdaad bij een installatiepakket een telefoonsnoer met groene stekkertjes.

 


Hoi @Momoni, welkom bij ons op het forum. Het is inderdaad een standaard telefoonsnoertje met RJ11 stekkertjes aan de uiteinden. Is het gelukt om die aan te sluiten na de tips van de anderen? 🙂