Skip to main content

Tot twee maal toe probeer ik van KPN hulp te krijgen, maar het wil echt niet lukken. Hele gesprekken van 45 minuten gevoerd met diverse medewerkers, ge-chat ook zonder resultaat. 

Ik heb informatie nodig over een vast telefoonnummer waarnaar gebeld wordt, maar ik kan niet achterhalen van wie dat nummer is. Hiervoor moet ik een aanvraagformulier indienen die KPN via de e-mail naar mij zou opsturen, nooit ontvangen.

Wat is dat toch met die service van KPN?

U wilt weten wie er schuilgaat achter een nummer dat u zelf belt? Ik begrijp de vraag niet helemaal.


U wilt weten wie er schuilgaat achter een nummer dat u zelf belt? Ik begrijp de vraag niet helemaal.

Dit is info die KPN volgens mij helemaal niet mag geven..


Heeft u misschien te maken met telefonische overlast?


Goedenavond @EdGab en welkom op het Forum!

 

Allereerst jammer om te lezen dat je 2 x contact met ons hebt gehad maar nog niet verder bent gekomen. Zoals @Nick83 al aangeeft, mogen wij echter niet vertellen welke persoon er achter een bepaald nummer zit. Vaak genoeg zou dat niet eens kunnen omdat lang niet alle telefoonnummers KPN nummers zijn maar dat terzijde. Andersom kan ik het me voorstellen dat jij het ook niet prettig zou vinden als iemand zou willen weten van wie jouw nummer is en dat we deze persoon vervolgens deze informatie verstrekken. Of wij je kunnen helpen, betwijfel ik dan ook! Maat betreft het een nummer die zelf hebt gebeld (omdat je aangeeft dat het om een vast telefoonnummer gaat waar naar gebeld wordt)? 


Dag JanZ, bedankt voor je bericht, duidelijk. Het gaat n.l. om het volgende.

Bij de KPN factuur zit een specificatie met nummers die met het vast nummer gebeld wordt. In deze lijst zit een nummer (010 2081972) die elke week op dezelfde dag en precies hetzelfde tijdstip gebeld wordt en precies 16 seconden lang duurt., geen seconde korter of langer. En ik weet het zeker dat ik het zelf niet ben. Ook heb ik geen zonnepanelen, alarm of iets dergelijks. Als ik het nummer handmatig bel dan krijg ik een pieptoon te horen. Toch wil ik graag weten welk device in huis dit nummer elke week belt en wie de betrokken partij is. Vandaar mijn verzoek voor een formulier met een aanvraag. Hoe kom ik hier achter? Dank u.


Hallo @EdGab is er dan, behalve een telefoon, helemaal niets anders aangesloten? Misschien een personenalarm o.i.d. dat iedere week een test naar de alarmcentrale uitvoert?


Bedankt voor je antwoord Ruud.

Ik ga het na. Wellicht de verwarmingsketel die op afstand afgelezen wordt of het personenalarm van de thuiszorg, maar die zit gewoon in Breda en niet in de 010 omgeving.

Hierbij zal ik de telefoonbedrading natrekken.


In deze lijst zit een nummer (010 2081972) die elke week op dezelfde dag en precies hetzelfde tijdstip gebeld wordt en precies 16 seconden lang duurt., geen seconde korter of langer. 

Hi! Dit klinkt inderdaad als een alarmering of iets dergelijks. Het kan bijna niet missen eerlijk gezegd. Ik gok toch op de personenalarm. 

We horen graag wat de uitkomst is.


Reageer