Skip to main content
Antwoord

doorschakelen

• August 30, 2020
  • 8 reacties
  • 155 keer bekeken

doorschakelen van vast naar mobiel lukt niet. Niet via *21* en niet via mijn kpn

Beste antwoord door PeterG

Lukt het via MijnKPN wel?

MijnKPN → Producten → Thuis → Abonnementsgegevens: Informatie & Instellingen → Vaste telefoon: tel. nummer

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• August 30, 2020

Hallo @pg , kijk eens via onderstaande link voor uitgebreide uitleg:

https://www.kpn.com/service/bellen/telefoon-doorschakelen.htm

Succes

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 30, 2020

Met een dect:

typ in *21*mobielnummer# en maak verbinding! Zodra de riedel is afgelopen kun je de verbinding weer verbreken.

Met *61* kan ook. Dat werkt bij “niet opnemen, storing experiabox/onbereikbaar en in-gesprek”. Voordeel telefoon gaat eerst even thuis over.

Alleen *61* kan via MijnKPN beheerd en dus ook uitgezet worden. Met *21*06….# en #21# kan alleen op het toestel zelf aan en uitgezet.

Gebruik 06 en niet 00316.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • September 5, 2020

Hoi @pg, welkom op het Forum. 

Ik hoop dat je er door het antwoord van @PeterG uit bent gekomen. Wanneer het nog niet gelukt is hoor ik het graag.

Ook voor andere vragen ben je van harte welkom op het forum. 

• Nieuwkomer
  • October 22, 2020

Ik heb het altijd exact gedaan zoals Peter het uitlegt ( *21*mobielnummer# en maak verbinding).

Sinds een tijdje werkt dat niet meer.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 22, 2020

Raar, @Alberto100 .

Zelf heb ik 'm 24/7 met *61* doorgeschakeld staan. Dan gaat ie eerst 20 sec. gewoon thuis over en daarna pas naar de mobiel. (via MijnKPN kun je instellen 2 X tot 9 X over gaan)

Bij in gesprek, bezet (als je belt met je vaste), en bij onbereikbaar (defecte experiabox of niet aan).

• Nieuwkomer
  • October 23, 2020

Dankjewel.

Heb dit geprobeerd maar ook de *61* optie werkt niet bij mij.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 23, 2020

Lukt het via MijnKPN wel?

MijnKPN → Producten → Thuis → Abonnementsgegevens: Informatie & Instellingen → Vaste telefoon: tel. nummer

• Nieuwkomer
  • October 23, 2020

Dankjewel.

Via MijnKPN is het wel gelukt